با مهره‌های گمنام به اوج رسیدیم

در تور سینکاراک با دوچرخه‌سوارانی که حساسیت کمتری روی آنها بود تیم پیشگامان به اوج رسید.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی پیشگامان کویر یزد که جزو یکی از مدعیان آسیا محسوب می شود در مسابقات تور سینکاراک از تیم دوم آسیا( پتروشیمی یزد) با رکورد خوبی که زدند 100 امتیاز جلو افتادند، هدف بعدی این تیم دوچرخه سواری قوی که تیم اول آسیا محسوب می شود حضوری موفق در مسابقات فوجو است. 
 
این تیم با بررسی حساسیت سایر دوچرخه سواران در تورسینکاراک از مهره‌هایی استفاده کرد که حساسیت کمتری روی آنها بود و با موفقیتی که کسب کرد نتایج ارزنده ای برای کشور آورد. 
 
سیدرضایی: تیم اول آسیا باقی ماندیم 
 
سرمربی تیم دوچرخه سواری پیشگامان کویر یزد گفت: در این مسابقات 170 امتیاز کسب کردیم که فاصله ما را حتی با تیم دوم آسیا افزایش داد و هم اکنون تیم اول آسیا هستیم. 
 
سید رضایی در این باره به خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی گفت: در تور سینکاراک با توجه به برنامه ریزی‌هایی که شده بود بهتر ظاهر شدیم و یکی از مهمترین مسابقات سال بود که در شرق آسیا تمرکز زیادی روی آن شده بود و به همین خاطر تمرکزمان را روی این مسابقه گذاشتیم تا بتوانیم امتیاز بیشتری کسب کنیم و یا جایگاهمان را حفظ کنیم. 
 
وی افزود: امتیاز اولیه مان پیش از مسابقات سینکاراک 683 بود و پس از مسابقات 170 امتیاز کسب کردیم و تیم پتروشیمی از رقیبان سرسخت ما بود که قبل از مسابقات 609 امتیاز داشت و تیم دوم آسیا بود و پس از مسابقات 70 امتیاز دیگر کسب کردند و تیم پیشگامان در این مسابقات همچنان تیم اول آسیا شد. 
 
سیدرضایی در ادامه خاطر نشان کرد: فاصله مان با تیم پتروشیمی افزایش یافت و هم اکنون نیز تعدادی مسابقه تا پایان فصل داریم که تا پایان سال میلادی ( 10 دی ماه) آماده حضور موفق در المپیک می شویم. 
 
وی در ادامه یادآور شد: برای حضور در مسابقات فوجو که 11 تا 14 نوامبر مطابق با 21 تا 24 آبان ماه است 6 رکابزن استقامتی را اعزام خواهیم کرد و این مسابقه سه مرحله است که مرحله اول آن 170 کیلومتر، مرحله دوم 205 کیلومتر و مرحله سوم 190 کیلومتر است. 
 
سرمربی تیم پیشگامان کویر یزد در ادامه تاکید کرد: از تیم ما عسگری و امامی نسبت به بقیه وضعیت بهتری داشتند و تیم یک دست و هندلی داشتیم اما به این دو نفر اجازه حرکت نمی‌دادند به همین منظور روی گودرزی و زرگری که حساسیت کمتری ایجاد می کردند برنامه ریزی کردیم و موفق هم شدیم. 
 
انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار