وقتی شهادت‌طلبان فلسطینی خواب را از چشمان صهیونیست‌ها ربودند؛

توهم جنون‌آمیز نظامی صهیونیست

یک نظامی صهیونیست با این توهم که یک فرد مشکوک را دیده که چاقو در دست داشته است، در اقدامی جنون آمیز در داخل قطار دست به تیراندازی زد و چند نفر را زخمی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری شبکه العالم، یک نظامی صهیونیست صبح روز پنج شنبه با این توهم که یک فرد مشکوک را دیده که چاقو در دست داشته است، در اقدامی جنون آمیز در داخل قطار دست به تیراندازی زد.

در این حادثه دو نفر به دنبال توقف ناگهانی قطار مجروح شدند و بیشتر مسافران نیز با شنیدن صدای شلیک گلوله به وحشت افتادند.

در تحقیقات پلیس هیچ اثری از فرد مشکوک یا چاقو به دست یافت نشد و پلیس رژیم صهیونیستی نظامی مزبور را برای انجام تحقیقات با خود برد.

شاهدان عینی گفتند: پس از این که این سرباز تیراندازی کرد بعضی دختران و سربازان زن که در محل بودند به تصور این که حادثه ای نظیر حادثه قدس رخ داده، وحشت زده شده و شروع به جیغ و داد کردند و این چنین ترس و وحشت همه را در بر گرفت.

وحشت صهیونیست ها به گونه های بود که برخی فریاد می زدند:"من نمی خواهم بمیرم."

با توقف ناگهانی قطار، مسافران شروع به هول دادن همدیگر کردند و هر کس تلاش می کرد از قطار پیاده شود و زندگی خود را نجات دهد.

با آغاز انتفاضه سوم فلسطینیان که به دنبال افزایش تجاوزگری رژیم صهیونیستی و هتک حرمت مسجدالاقصی صورت گرفت، شهادت طلبان فلسطینی خواب را از چشمان صهیونیست ها ربوده اند. در عملیاتی به همین مناسبت، "بلال غانم" و "بهاء علیان" دو جوان 20 ساله روز بیست و یکم مهر ماه 20 صهیونیست را مجروح کردند. 

"علاء ابو جمل" دیگر جوان فلسطینی نیز با یک دستگاه خودرو سه شهرک نشین را زیر گرفت و سپس با پیاده شدن از خودرو چند صهیونیست را زخمی کرد که در نهایت به ضرب گلوله صهیونیستها به شهادت رسید.

در این عملیات یک شهرک نشین کشته و سه نفر به شدت زخمی شدند.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار