بسکتبال قهرمانی یورولیگ

طلوع ستاره سرخ بلگراد در شب غروب بارسلونا

رقابت‌های قهرمانی بسکتبال اروپا، یورولیگ امشب با پیروزی ستاره سرخ بلگراد و شکست بارسلونا آغاز شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور باشگاه خبرنگاران جوان، شصتمین دوره رقابت‌های بسکتبال یورولیگ امشب با دیدار تیم‌های ستاره سرخ بلگراد و استراسبورگ از گروه A در صربستان آغاز شد. این دیدار با برتری 81 بر 59 میزبان به پایان رسید.  

رایان تامپسون، گال مکل، لوکا میترویچ، برانکو لازیچ و اسکورتسانیتیس پنج بازیکن آغاز کننده ستاره سرخ بودند و ماردی کالینز، آر بیوبویس، لوئیس کمپبل، بانگالی فوفانا و کایل ویمس هم استارتر‌ها استراستبورگ را تشکیل می‌دادند.

دو تیم در کوارتر نخست بازی نزدیکی را به نمایش گذاشتند تا در پایان 10 دقیقه اول استراستبورگ فرانسه به برتری 20 بر 19 برسد. در کوارتر بعدی شرایط کاملآً متفاوت شد و ستاره سرخ با درخشش مارکو سیمونوویچ، بازی را در اختیار گرفت تا به برتری 24 بر 12 برسد و نیمه نخست را 43 بر 32 به سود خود تمام کند.  

با آغاز کوارتر دوم، برتری بازهم با صرب‌ها بود و آنها موفق شدند با حساب 19 بر 16 کوارتر سوم را به نام خود ثبت کنند و با برتری 19 بر 11 در 10 دقیقه پایانی، با حساب 81 بر 59 به پیروزی برسند.  

از گروه سوم هم تیم پینار کارشیاکای ترکیه میزبان بارسلونای اسپانیا بود که این دیدار هم با برتری 71 بر 62 میزبان به پایان رسید. کنی گابریل از کارشیاکا از بازیکنان موثر نماینده ترکیه بود که 17 امتیاز برای تیمش گرفت. جاستین دوئلمان هم علی‌رغم کسب 19 امتیاز نتوانست از شکست بارسلونا جلوگیری کند.  

دیگر دیدارهای یورولیگ، در حال برگزاری است.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار