"حق السکوت" از همه چیز سخن می‌گوید

غزل‌های مجموعه شعری "حق السکوت" موضوعات مختلف اجتماعی، عاشقانه و آیینی را دربر می‌گیرد.

محمد مهدی سیار، شاعر در گفتگو با خبرنگار حوزه ادبیات گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص کتاب "حق السکوت" خود که به انتشار فصل پنجم  به چاپ هشتم رسیده است اظهار کرد: کتاب "حق السکوت" مجموعه غزل‌هایم است که به همت انتشارات فضل پنجم منتشر شد.

شعرهای این مجموعه شعرم بر خلاف دو کتاب دیگرم با عناوین "بی‌خوابی عمیق" و "رودخوانی" تنها از میان غزل‌هایم انتخاب شده است.

وی افزود: حال‌و‌هوای غزل‌هایم در مجموعه شعری‌ام با عنوان    "حق السکوت" متفاوت است. این مجموعه شعری موضوعات مختلفی چون اجتماعی، عاشقانه و آیینی را دربر می‌گیرد.

این شاعر با اشاره به انتشار کتاب خود  پس از "حق السکوت" تصریح کرد: پس از انتشار مجموعه شعرم با عنوان "حق السکوت" کتاب دیگری به نام "رودخوانی" منتشر کردم. انتشار این کتاب را انتشارات شهرستان ادب بر عهده داشت البته حجم بیشتر این مجموعه شعرم را غزل‌ها و شعرهای نیمایی‌ام در بر می‌گیرد.

وی ادامه داد: یک سالی از انتشار کتاب "رودخوانی" می‌گذرد، و در طول این مدت از این کتاب استقبال خوبی شده است در خصوص انتشار مجموعه شعر جدیدم، منتظر هستم تعداد شعرهای مورد علاقه‌ام به میزان معینی برسد پس از آن برای انتشار مجموعه شعر جدیدم اقدام خواهم  کرد.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار