در نشست مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ:

رئیس مجلس عراق: همکاری با روسیه باید با درخواست رسمی مقامات صورت گیرد

رئیس مجلس عراق گفت: همکاری با روسیه باید با درخواست رسمی مقامات صورت گیرد.

رئیس مجلس عراق: همکاری با روسیه باید با درخواست رسمی مقامات صورت گیرد به گزارش  خبرنگار سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان ، "سلیم الجبوری"، رئیس مجلس عراق در نشست مقدماتی کنفرانس امنیتی مونیخ در تهران گفت: این یک کنفرانس منطقه ای است که برای اولین بار مسایل امنیتی را بررسی میکند و با پیامدهای توافق هسته ای را مورد بررسی قرار میدهد.
 
کشور عراق از جمله کشورهایی است که به شکلی ممکن است تحت تاثیر پیامدهای آن قرار گیرد و کشور ما علاقه مند به ایجاد روابط با کشورهای منطقه است که به صلح و همکاری بادوام بینجامد و به پیروزی بر تمام اشکال تروریسم و خشونت منجر شود.
 
وی در ادامه گفت: عراق در حال سرکوب تروریسم بوده و نیازمند کمک های تمامی دوستان همسایگان و برادران در همکاری متداوم در راستای سرکوب تروریسم است. ما از هر گونه کمکی که هدف ان سرکوب تروریسم باشد استقبال میکنیم.
 
جبوری درباره اتاق عملیاتی چهارگانه گفت که این یک هماهنگی اطلاعاتی و در چارچوب محدود بوده و در صورت نیاز گسترش خواهد یافت.
 
رئیس مجلس عراق درباره همکاری روسیه برای سرکوب داعش در عراق گفت که این مطلب باید مورد بروسی قرار گرفته و اگر لازم بود از طریق فرایندهای معمول ان که شامل درخواست رسمی دولت و تایید پارلمان است به پیش رود.
 
انتهای پیام/
برچسب ها: عراق ، روسیه ، داعش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار