تبریز؛

کسب رتبه نخست دانشگاه پیام نور آذربایجان شرقی در کشور

رئیس دانشگاه پیام نور استان از افزایش رشته‌های تحصیلات تکمیلی پیام نور استان از 11 رشته به 50 رشته در دو سال گذشته خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛ دکتر مجید واحدی در نشست یک روزه رؤسای مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی در بناب افزود: پرونده 70 رشته دیگر تحصیلات تکمیلی در سازمان سنجش و وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در حال بررسی است که امیدواریم به زودی شاهد افزایش رشته های جدید در مقطع تحصیلات تکمیلی باشیم.

وی خاطر نشان کرد: بر اساس ارزیابی‌های به عمل آمده از سوی سازمان مرکزی دانشگاه پیام نورکشور، دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی رتبه اول کشوری را در زمینه ایجاد و راه‌اندازی رشته‌های تحصیلات تکمیلی به خود اختصاص داده است.

رئیس دانشگاه پیام نور آذربایجان‌شرقی با اشاره به اشتغال به تحصیل 35 هزار دانشجو در دانشگاه پیام نور استان گفت: 90 درصد سهمیه اختصاصی از سوی سازمان سنجش جذب و در مراکز و واحدهای پیام نور استان آذربایجان‌شرقی ثبت نام کرده‌اند.

نماینده مردم بناب نیز در این نشست با اشاره به اینکه نباید با تغییر دولت ها سیاستهای آموزش عالی هم تغییر کند گفت:در آموزش عالی باید سیستمی طراحی شود تا با تغییر دولت ها شاهد تغییر سیاست های آموزش عالی نباشیم.

حجت الاسلام باقری بناب با انتقاد از برخی کم لطفی ها از سوی دولت به دانشگاه پیام نور گفت:وزارت علوم برای دانشگاهها باید برنامه منظمی داشته باشد تا تمام دانشگاهها بر اساس این برنامه حرکت کنند.
انتهای پیام/ب
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.