تبریز؛

اجرای طرح شبکه فاضلاب در 17 شهرستان آذربایجان شرقی

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان‌شرقی گفت: برای اجرای پادگان شهید برخورداری شهرستان عجب شیر 40 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛علیرضا ایمانلو در جلسه بررسی مشکلات آبفای شهری شهرستان عجب شیرگفت : :با اجرای طرحی دو ساله از ورود فاضلاب به رودخانه شهرستان جلوگیری خواهد شد.

وی همچنین با اشاره به مشکل آب شرب شهر جوانقلعه گفت : اولین قبض آب شرب در این شهر صادره شده وبرای اجرای طرح فاضلاب شیشوان نیز که یک هزارو500 انشعاب دارد نیاز به اعتبار 80میلیارد ریال است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان شرقی شبکه فاضلاب 17 شهرستان استان در حال اجراست که در این میان در شهرستان بناب بیش از 90 درصد و در شهرستان مرند 95 درصد و در شهرستان عجب شیر حدود 100 درصد شبکه آب و فاضلاب شهری به پایان رسیده است.

وی با اشاره به تمرکز بر شهرهای حوزه دریاچه ارومیه برای هدایت فاضلاب تصفیه شده به این دریاچه گفت: تلاش می‌شود تا منبع آب ثابتی در حدود 150 میلیون متر مکعب به صورت سالانه از محل فاضلاب تصفیه شده به دریاچه ارومیه سرازیر شود.

ابراهیم طاهری فرماندار عجب شیر هم بر رفع مشکل فاضلاب پادگان شهید برخرداری شهرستان عجب شیر تاکید کرد و گفت: این طرح باید در اولویت اقدامات اجرایی شرکت آب و فاضلاب استان قرار گیرد. وی رفع مشکلات زیست‌محیطی شهرستان را خواستار شد .
 
انتهای پیام/گ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.