ساری؛

پیش ‌بینی آسمانی صاف و نیمه ابری در مازندران

مدیرکل هواشناسی مازندران آسمان مازندران صاف و نیمه ابری پیش ‌بینی کرد.

پیش ‌بینی آسمانی صاف و نیمه ابری در مازندران

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، مدیرکل هواشناسی مازندران گفت: با بررسی نقشه‌های پیش ‌یابی تا روز سه ‌شنبه آسمان مازندران صاف و نیمه‌ابری پیش ‌بینی می ‌شود.

داداشی افزود: با تقویت جریانات شمالی و نفوذ سامانه سرد بارشی طی دو روز گذشته شاهد ثبت بارش باران در تمام شهرستان‌های استان مازندران خواهیم بود.

مدیرکل هواشناسی مازندران با اعلام اینکه در این مدت رامسر با 254 میلی ‌متر بیشترین میزان بارش و نوشهر با ثبت حداکثر باد 47 کیلومتر در ساعت بیشترین میزان سرعت باد را داشتند، یادآور شد: سیاه‌ بیشه نیز با حداقل دمای صفر درجه سردترین شهر و نوشهر با حداکثر 17 درجه گرمترین شهرهای استان بودند و در ارتفاعات استان شاهد بارش برف نیز بودیم.

داداشی با بیان اینکه بیشینه دمای هوای ساری امروز 19 درجه سلسیوس و کمینه دمای هوا 10 درجه سلسیوس است، یادآور شد: سمت باد شمال شرقی تا غرب و سرعت آن هم 3 تا 8 متر و در ارتفاعات تا 12 متر بر ثانیه است.

وی تصریح کرد: آسمان مازندران فردا صاف با افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

به گفته مدیرکل هواشناسی مازندران بیشینه دمای هوا فردا در ساری 21 درجه سلسیوس و کمینه آن 10 درجه سلسیوس است.

داداشی افزود: هوای مازندران در روز سه شنبه ، 28 مهر صاف تا قسمتی ابری، از شب به تدریج با افزایش ابر و در غرب استان با احتمال بارش پراکنده و وزش باد پیش بینی می شود.

انتهای پیام/ب


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.