ساری ؛

آغاز به کار نخستین آکادمی هندبال مازندران در آمل

نخستین آکادمی هندبال مازندران در آمل آغاز به کار کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری،رئیس هیات هندبال مازندران گفت:با همکاری مجموعه ورزشی دانشگاه شمال نخستین آکادمی هندبال مازندران در آمل آغاز به کار می‌کند.

ابراهیم‌زاده در مجمع سالانه هیات هندبال مازندران گفت:تا سال 85 تنها 5 مقام در سطح کشور داشتیم ولی از سال 87 به بعد 25 میزبانی را در استان مازندران برگزار کردیم که در اکثر میزبانی‌ها مازندران یکی از مقام‌های اول تا سوم را کسب کرد.

وی تاکید کرد:مازندران پایتخت هندبال ساحلی کشور است و این را در نتایج هم نشان دادیم.

رئیس هیات هندبال مازندران با اشاره به بحث آموزش گفت: در بحث آموزش هم 4 مربی فعال مازندران را به کلاس ارتقای دانش مربیگری فرستادیم.

ابراهیم‌زاده همچنین به مقامات اخیر هندبال مازندران نیز اشاره‌ای کرد و گفت: در نوجوانان کشور سوم کشور و در جوانان هم دوم کشور از آن مازندران شد و در رده پیشکسوتان هم تیم را به مسابقات کشوری فرستادیم،ضمنا در مسابقات هندبال کارگری نیز که مازنداران میزبان بود قهرمان کشور شدیم.

ابراهیم‌زاده با اعلام افتتاح آکادمی هندبال در مازندران گفت:با همکاری مجموعه ورزشی دانشگاه شمال نخستین آکادمی هندبال مازندران در آمل آغاز به کار می‌کند که مطمئنا این آکادمی تاثیر بسیاری در پیشرفت رشته هندبال در مازندران خواهد داشت.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا حسنی
۱۳:۰۶ ۱۷ دی ۱۳۹۹
دمتون گرم بایید سریع تر لطفا