اصفهان؛

پیروزی هندبال شهرداری کاشان مقابل بندر عباس در لیگ برتر ساحلی کشور

تیم هندبال شهرداری کاشان با نتیجه 2 بر 1 تیم بندرعباس را در مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی کشور شکست داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان؛ مدیر و سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان  گفت:تیم شهرداری کاشان عصر روز گذشته مقابل بندرعباس در ضربات پنالتی موفق به کسب این نتیجه شد.

مهدی پدرام با اشاره به اینکه تیم هندبال شهرداری کاشان در روز اول این مرحله از رقابت ها که از روز پنج شنبه 21 آبان آغاز شد استراحت داشت گفت:صبح امروز مقابل تیم نجف آباد بازی دارد و تیم پیروز این بازی ساعت 16 امروز بازی فینال را مقابل سپاهان خواهد داشت.

به گفته وی، تیم هندبال شهرداری کاشان در بازی که دیروزمقابل تیم سپاهان داشت با ضربات 2 پنالتی سپاهان مغلوب شد.

مدیر و سرپرست تیم هندبال شهرداری کاشان برگزاری مرحله نهایی لیگ برتر هندبال ساحلی کشور را تا روز شنبه تا 23 آبان ماه در جزیره قشم یادآورشد و افزود: تیم قهرمان این رقابت ها به بازی های مسابقات باشگاه های آسیایی که سال آینده در قطر برگزار می شود راه پیدا می کند.

پدرام حضور شهردار کاشان به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه و سید مهدی مجد الاشرافی به عنوان مدیر عامل باشگاه برای تماشای بازی تیم مقابل حریفان را مایه دلگرمی و تشویق بازیکنان دانست و گفت: تیم هندبال شهرداری کاشان بدون داشتن یک زمین بازی ساحلی با همدلی و پشتکار اعضای تیم و حمایت های خوب شهردار و مدیر عامل باشگاه توانسته است به عنوان برترین های هندبال در لیگ برتر بازی کند.

وی در پایان صدرنشینی تیم هندبال شهرداری کاشان در جدول دور رفت بازی ها را خاطرنشان کرد و گفت:سید امیر حسین میر افضل،سید ابوالفضل گلپر، میثم صالحی، مصطفی داوری، علی بیک ماز، رضا کاظمی، شهریار حسینی، رسول دهقانی، شهرام خزایی، امین کاظمی، پوریا نمکی، مجتبی خزایی، علی ربیع و ایمان وزین اعضای تیم هندبال شهرداری کاشان به مربی گری مهدی دوست و سرمربی گری علی ربیع هستند. 


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.