شیراز؛

تشديد مبارزه با قاچاق سوخت و كالا در فارس

رييس پليس آگاهی فارس در شهرستان جهرم از تشديد مبارزه با قاچاق سوخت و كالا در سطح استان فارس خبر داد.

به گزارشگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ به نقل از پايگاه خبری پليس، سرهنگ سيروس حيدری در كارگاه آموزشی قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت كه در شهرستان "جهرم" برگزار شد ، اظهار كرد : پديده قاچاق موضوعی پيچيده است که به لحاظ اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی تاثير منفی در هر جامعه ای دارد که بايد با دقت و جديت بيشتر به آن توجه شود و همه سازمان های مرتبط ، بايد نيروی انتظامی را در اين امر ياری کنند.
وي با اشاره به تشکيل قرارگاه مبارزه با قاچاق سوخت در استان فارس افزود: اولويت ما در اين قرارگاه ، مبارزه با قاچاق سوخت و از بين بردن زمينه های آن است.

اين مقام ارشد انتظامی فارس با تاکيد بر برخورد جدی و ريشه ای با معضل قاچاق سوخت در استان فارس، خاطر نشان کرد: پليس بايد با قاطعيت و تمام توان و هماهنگ با ساير دستگاه ها با قاچاق مبارزه كند و ساير دستگاه ها نيز وظيفه دارند با زمينه های شيوع قاچاق برخوردی ايجابی، سلبی و فرهنگی داشته باشند.

در اين كارگاه آموزشی، فرماندهان انتظامی و روسای پليس آگاهی 10 شهرستان جنوب و شرق استان فارس، نمايندگان اداره گمرك و شركت پخش و فرآورده های نفتی فارس نيز حضور داشتند.

انتهای پیام/ب
برچسب ها: تشدید ، مبارزه ، قاچاق ، کالا ، شیراز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.