وحید یزدانیان

تلاش براي هدايت طرح هاي دانشجويي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطات

رئیس دانشکده علمی کاربردی پست و مخابرات گفت:‌ طرح های دانشجویی این دانشکده را به سمت نیازهای بخش فناوری اطلاعات و ارتباطات ( ICT )کشور هدایت می کنیم.

تلاش براي هدايت طرح هاي دانشجويي در حوزه فناوري اطلاعات و ارتباطاتبه گزارش خبرنگار اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ وحید یزدانیان موضوع پروژه های کارشناسی ارشد این دانشکده را کاربردی دانست و افزود : این پروژه ها با تمرکز بر فناوری نسل سوم تلفن همراه ( 3 جی ) ، اکثراً کاربردی و در زمینه نیازهای کشور در حوزه ICT است.
وی گفت:‌ 27 مهر در مراسمی با حضور وزیر ارتباطات ، از مدیران برگزیده دانشگاه جامع، استادان و دانشجویان برگزیده قدردانی می شود.
یزدانیان در خصوص برنامه های بین المللی دانشکده پست و مخابرات گفت: امیدواریم جلسه منطقه ای از گروههای مطالعاتی اتحادیه جهانی مخابرات ((ITU را در تهران ، به میزبانی دانشکده پست و مخابرات برگزار کنیم.
وی با بیان اینکه ITU در خصوص برگزاری دوره آموزشی پهنای باند، موافقت خود را اعلام کرده است، افزود: ملاحظاتی در این خصوص برای تولید محتوا وجود دارد که درصدد تحقق استانداردهای آموزشی در این زمینه هستیم.
یزدانیان به انتشار نخستین شماره خبرنامه مجازی quotation mark پویش فناوری اطلاعات و ارتباطات quotation mark اشاره کرد و گفت: علاقه مندان می توانند گزیده اخبار روز دنیا در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات را در این نشریه مطالعه کنند.
وی توسعه منابع انسانی و بخش آموزشی ICT را ضروری دانست و افزود: در تجهیز آزمایشگاه ها به دلیل روزآمد شدن تکنولوژی های ICT نیازمند نوسازی تجهیزات مخابراتی هستیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

منبع: ایتنا

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.