محجوب در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

رفع مشکلات اقتصادی نسخه خارجی ندارد / تکیه به "تولید" ترمز رکود اقتصادی را می‌کشد

یک عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی معتقد است خروج از رکود نسخه خارجی ندارد.

علیرضا محجوب نماینده مردم تهران با اشاره به ناخشنودی مقام معظم رهبری در دستیابی به اهداف اقتصاد مقاومتی در کشور، در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: دولت یازدهم نیازمند تحسین به دلیل حل مشکلات اخیر در زمینه سیاست خارجی است.

وی افزود: دولت باید از همین امروز فعالیت خود را در جهت رسیدن به اهداف اقتصاد مقاومتی بیشتر کند تا به این گله‌مندی از سوی رهبری پاسخ دهد.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در ادامه با اشاره به فرآیند مدیریت اقتصادی در کشور متذکر شد: در حال حاضر نمی‌توان نسخه ویژه‌ای را برای مدیریت اقتصادی کشور متصور شد.

محجوب با بیان اینکه بیماری اقتصادی به مانند بیماری سرطان است تأکید کرد: بسیاری از بیماری‌های اقتصادی به مانند بیماری‌های ویروسی راه حل ندارند و اگر داشته باشند، راه حل آن طولانی مدت است که متأسفانه نه اقتصاددانان ما و نه مجریان باوری نسبت به آن ندارند.

عضو فراکسیون کارگری مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تکیه به تولید می‌تواند مشکلات رکود اقتصادی را برطرف کند، تصریح کرد: تکیه به تولید و تکیه بر حوزه‌های درون‌ریز اقتصادی می‌تواند به خوبی جوابگوی مشکلات رکود اقتصادی در کشور باشد که این امر حتی مکررا ازسوی مقام معظم رهبری تحت عناوین مختلفی مطرح شده است.

محجوب با بیان اینکه مقام معظم رهبری چارچوب‌های گسترده‌ای را در موضوع سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی تبیین فرموده‌اند، بیان داشت: دولت و مجلس‌ باید به این باور برسند که درمان مشکلات اقتصادی کشور نسخه خارجی ندارد و ما همواره باید به دنبال نسخه‌های درون‌زا باشیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه سیاست‌های کلان اقتصاد مقاومتی سیاست‌های درون‌زاست، خاطرنشان کرد: معتقدم درون‌زایی و نوزایی اقتصادی باید شکل گیرد تا ما بتوانیم شاهد آثار آن باشیم که این خود مستلزم باور قانونی و باور اجرایی است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار