مشهد؛

تهیه روزنامه دیواری محرم وصفر در بیش از هزار و 600 مسجد خراسان رضوی

مسوول کانونهای فرهنگی وهنری مساجد خراسان رضوی گفت:در هزار و622 کانون مساجد خراسان رضوی روزنامه دیواری با موضوع امر به معروف ونهی از منکر در ایام محرم وصفر امسال تهیه شده است.

محمد حسین عبداللهی در گفتگو با خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد، افزود :با توجه به اینکه رسالت عاشورایی حسینی امربه معروف ونهی از منکر بوده است برای ترویج فرهنگ عاشورا در جامعه کنونی باید به احیای صحیح فرهنگ امر به معروف ونهی از منکر در کشور جمهوری اسلامی ایران پرداخته شود.

وی با اشاره به اثرات مخرب جنگ نرم دشمن در جوامع اسلامی وبه ویژه کشور ایران خاطر نشان کرد :تنها با عملیاتی کردن شیوهای درست امر به معروف ونهی از منکر در کشور است که می شود جلوی منکر هارا گرفت ومعروف ها را رواج وجامعه را از پلیدی نجات دادبر همین اساس آموزش وتهیه روزنامه دیواری در کانونهای مساجد استان طراحی وبه اجرا در می آید.

عبداللهی به شرح ویژگیهای روزنامه دیواری محرم در مساجد پرداخت وگفت : برای تهیه این نشریات فرهنگی جوانان کانونهای مساجد با نظارت کارشناسان مذهبی مطالب و عکس ها را تهیه وبا هدف آشنایی جوانان با فلسفه عملی امر به معروف ونهی از منکر است که گام دوم پروژه یعنی انتقال موثر پیام عاشورا با شیوهای نوین وخلاقانه به مخاطبان آغاز می شود.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.