نتانیاهو با دوربینی با لنزهای بسته: اوضاع غزه تحت کنترل است

روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت تصویری را از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دوربینی که لنزهای آن بسته است، منتشر کرد و نوشت که نتانیاهو با این دوربین اوضاع نوارغزه را زیر نظر دارد.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان،روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحرونوت تصویری را از بنیامین نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی با دوربینی که لنزهای آن بسته است، منتشر کرد و نوشت که نتانیاهو با این دوربین اوضاع نوارغزه را زیر نظر دارد.
 
این روزنامه صهیونیستی افزود: نتانیاهوهنگام سرکشی مواضع ارتش اسراییل در مرزهای با نوارغزه بعداز مشاهده اوضاع غزه با دوربینی که لنزهایش بسته است ، گفت که تحرکات دشمن تحت کنترل است.

این اقدام نتانیاهو، یادآور اقدامات ناشیانه دیگر مقامات نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی مانند عمیر پرتز وزیر جنگ ، گابی اشکنازی رییس سابق ستاد ارتش و آریل شارون نخست وزیر اسبق این رژیم است.

روزنامه ها و پایگاه های اجتماعی در سال 2007 میلادی تصویری را از عمیر پرتز از سرکردگان اصلی تجاوز رژیم صهیونیستی علیه لبنان در سال 2006( جنگ 33 روزه) منتشر کردند که در حال نظارت بر تمرین نظامی ارتش این رژیم در جولان اشغالی است آن هم با دوربینی که لنزهایش بسته است.

روزنامه ها با لحنی تمسخر آمیز نوشتند که « وزیر جنگ در تاریکی می بیند».

روزنامه صهیونیستی معاریو هم در سال 2007 میلادی تصویری را از گابی اشکنازی رییس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد که با دوربینی با لنزهای بسته در حال مشاهده تمرین نظامی ارتش این رژیم در پایگاه تسالیم است.

ارتش صهیونیستی این دو رزمایش را بعداز تحمل شکستی سنگین در مقابل مقاومت در جنگ 33 روزه سال 2006 برگزار کرد.

تصویری هم آریل شارون نخست وزیر اسبق و از فرماندهان ارتش رژیم صهیونیستی را هم هنگام مشاهده تمرین نظامی ارتش این رژیم در سال 2002 نشان می دهد.

او هم مرتکب اقدام مضحک مشاهده تمرین نظامی ارتش صهیونیستی با دوربینی که لنز های آن بسته است، شده است.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


منبع:جام نیوز
انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار