سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل کشور:

کار ما با مدیریت بحران متفاوت است

سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل عنوان داشت: سازمان پدافند غیرعامل نهادی است که دائماً در حال پویایی و گسترش است و اساساً جنس کارش با سازمان مدیریت بحران متفاوت است.

کار ما با مدیریت بحران متفاوت استبه گزارش خبرنگار اخبار داغ فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سرهنگ پاسدار محسن محبی معاون توسعه فرهنگی و سخنگوی سازمان پدافند غیرعامل کشور در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل برگزار شد، در پاسخ به خبرنگار گروه فضای مجازی پیرامون احتمال ادغام سازمان پدافند غیرعامل کشور با سازمان مدیریت بحران کشور اعلام داشت: اساساً جنس کار ما با سازمان مدیریت بحران کشور متفاوت است.

وی به مأموریت‌های سازمان مدیریت بحران کشور اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت بحران کشور وظیفه مقابله با اتفاقات طبیعی را دارد و این در حالی است که سازمان ما اساساً برای مقابله با تهدیدات و اغتشاشات تشکیل شده است.

معاون سازمان پدافند غیرعامل افزود: سازمان پدافند غیرعامل کشور به دلیل نوع مأموریت‌هایش نهادی پویا و رو به گسترش استة؛ البته اگر قانون به ما تکلیف کند که با سازمان مدیریت بحران کشور ادغام شویم، ما قطعاً قانون را اجرا خواهیم کرد اما تا به امروز ابلاغی در این زمینه صورت نگرفته است اما به دلیل آن که جنس کار ما با جنس کار سازمان مدیریت بحران متفاوت است لذا این ادغام صورت نگرفته است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار