وزير اطلاعات:

برهم زنندگان وحدت مسلمانان، مجازات مي‌شوند

وزير اطلاعات با بيان اينکه امنيت جمهوري اسلامي‌ايران مردم ‌محور و مردم‌مدار است، گفت: جمهوري اسلامي‌ايران هيچ‌وقت مرزبندي بين شيعه و سني نداشته و اگر چنانچه اين موضوع بيان شود، کار دشمنان اسلام است.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام سيد‌محمود علوي در نشست هم‌انديشي شاخصان و نخبگان قومي ‌و مذهبي سيستان و بلوچستان که پيش از ظهر ديروز در سالن دفتر نمايندگي ولي فقيه در امور اهل سنت زاهدان برگزار شد، اختلاف‌افکني، قوميت‌گرايي و چنددستگي‌ها را از توطئه‌هاي سرويس‌هاي جاسوسي عنوان کرد و اظهار داشت: دشمن ديگر با ارتش به مقابله با مسلمانان نمي‌پردازد بلکه از طريق اين ترفند‌ها مسلمانان را به جان هم انداخته است.

وزير اطلاعات با بيان اينکه دشمن با شيعه و سني دشمني ندارد بلکه آن‌ها با اصل اسلام مخالف هستند، افزود: در جمهوري اسلامي ‌ايران چيزي به‌نام فارس، بلوچ، کرد و عرب وجود ندارد و همه ما برادر و ايراني هستيم. جمهوري اسلامي‌ ايران با هر عقيده‌اي که سبب شود مسلمانان مورد حمله قرار بگيرند، مخالف است و آن را محکوم مي‌کند.

وي با اعلام اينکه آن کسي که وحدت مسلمانان را برهم زند، از هر فرقه و مذهبي که باشد، مورد مجازات اسلامي‌قرار مي‌گيرد،‌ خاطرنشان کرد: جمهوري اسلامي ‌ايران هيچ‌وقت مرزبندي بين شيعه و سني نداشته و اگر چنانچه اين موضوع بيان شود، کار دشمنان اسلام است.

وزير اطلاعات گروهک تکفيري داعش را ساخته و پرداخته سرويس‌هاي جاسوسي دانست و گفت: چون سوريه در خط مقابل اسرائيل ايستاده بود با راه‌اندازي اين جريان قصد برهم زدن محور مقاومت در سوريه را دارند. علوي با بيان اينکه امنيت جمهوري اسلامي‌ايران مردم‌محور و مردم‌مدار است، تأکيد کرد: علماي شيعه و سني با هوشياري وحدت را حفظ کنند تا اختلافي به‌وجود نيايد و توطئه‌هاي دشمنان خنثي شود.

وزير اطلاعات همچنين با ابراز اينکه سواحل درياي عمان از نقاط استراتژيک منطقه است که دولت عزم خاصي براي آباداني آن دارد، گفت: دولت مصمم است خط راه‌آهن چابهار به سرخس و توسعه بزرگراه‌ها را به‌صورت جدي در سيستان‌و‌بلوچستان به پايان رساند.


منبع: تسنيم

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اینجا را کلیک کنید.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار