سرخ‌ها در جاده خوشبختی/ بخت تراکتور باز شد

کسب دو برد اخیر تراکتور سازی باعث شد این تیم در مسیر موفقیت قرار گیرد و جایگاه پنجمی را به طور موقت به خود اختصاص دهد.

سرخ‌ها در جاده  خوشبختی/ بخت تراکتور باز شد

به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز بعد از اینکه شروع  خوبی در لیگ برتر نداشت بیشتر امیدش را از دست داده بود اما به یکباره همه چیز تغییر کرد و با بردهای روحیه بخش  مقابل سایپا و فولاد توانست خود را بالا بکشد، جایگاه پنجمی را به خود اختصاص داد.

 سرخ‌های تبریز پس ازناکامی های هفته های نخست این بار به خود آمدند و در اهواز و تبریز نتایج خوبی را  رقم زدند نتیجه‌ای که شاید کمتر کسی آن را باور می‌کرد.

 تراکتوری‌ها پس از باخت‌های مکرر و پشت سرگذاشتن حواشی فراوان توانستند در هفته‌های هشتم و نهم حسابی دل هواداران را بدست آورند و به روزهای خوب خود برگردند.

آنچه مهم است این که چه اتفاقی در تیم نونی رخ داده است که این چنین تیم متحول شده است یا اینکه چه اقدامی راه گشایی تراکتور بوده است که این چنین بار صلابت در مسیر برد حرکت می‌کند.

 خلاصه اینکه‌ آرامش به تیم بازگشته، آرامشی که مسئولان این تیم برای آن زحمت‌های فراوان کشیده‌اند و فکر نمی‌کنم که تراکتوری‌ها بخواهند آرامش خود را به راحتی از دست بدهند.

 تراکتور اکنون لیگ‌های برتر، حذفی وجام باشگاه‌های آسیا را پیش رو دارد و می‌توان گفت: نماینده فوتبال کشورمان خواهد بود که در مقابل دیگر تیم‌های آسیایی به میدان می‌رود باید بهتر و بیشتر به این تیم پرداخت و به طور حتم توجه بیشتر مسئولان را می‌طلبد.

محمودی: تراکتور به هماهنگی کامل رسیده است

 کاظم محمودی مربی سابق تیم تراکتور سازی تبریز در خصوص وضعیت کنونی تراکتور سازی اظهار کرد: به نظر من تراکتور در دو بازی اخیر نمایش قابل ملاحظه‌ای را از خود به نمایش گذاشت.

وی در ادامه افزود: بازی این تیم در مقابل فولاد گرچه همراه با شانس تراکتور بود اما می‌توان گفت بازی خوبی بوده است اما در بازی تراکتور نمایش خیره کننده‌ای داشت.

 محمودی درباره ترقی تراکتور گفت: شما می‌دانید از ترکیب سال گذشته 11 بازیکن جدید به این تیم اضافه شده بود و به طور قطع به زمان نیاز داشت تا به هماهنگی خوبی دست یابد.

پیشکسوت فوتبال کشورمان اذعان کرد: البته با این دو برد مشکلات  تراکتور سازی مرتفع نخواهد شد زیرا مشکلات مالی در این تیم فراوان است.

 وی اضافه کرد: تراکتور هنوز به هماهنگی کامل نرسیده ولی به طور حتم در آینده شاهد یک روان سازی در بازی تیم فوتبال تراکتور سازی خواهیم بود.

 محمودی یاد آور شد: امیدوارم که تراکتورسازی که یکی از پرطرفدارترین تیم های کشور و از نمایندگان فوتبال ماست بتواند در لیگ‌های حذفی، برتر و آسیا موفق باشد.

 تراکتور سازی اکنون در مسیر پرو قرار گرفته و چشم هواداران پر شور تبریزی به این تیم دوخته شده است پس نیاز به حمایت جدی مسئولان است.

پس تراکتور را دریابیم؟!

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جواناینجاکلیک کنید.


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار