در دیدار سردار دهقان با وزیر انرژی روسیه مطرح‌ شد؛

همکاری‌های ایران و روسیه به طور همه جانبه گسترش می‌یابد

وزیر انرژی روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری‌های اقتصادی دو کشور در دیدار با وزیر دفاع کشورمان، بر گسترش همکاری‌های همه‌جانبه میان تهران و مسکو تاکید کردند.

به گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از اداره کل تبلیغات دفاعی وزارت دفاع در دیدار الکساندروالنتینوویچ نواک وزیر انرژی دولت فدراسیون روسیه و رئیس بخش روسی کمیسیون مشترک همکاری های اقتصادی دو کشور با حسین دهقان وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران، طرفین ضمن بررسی و تبادل نظر پیرامون راهکارهای بسط و توسعه مناسبات دوجانبه، مبارزه قاطع با تروریسم و اتخاذ هماهنگی و همکاری برای حمایت بیشتر از کشورهای خط مقدم مبارزه با این پدیده شوم را امری ضروری و اجتناب ناپذیر دانستند.
 
در این دیدار سردار دهقان با اشاره به شرایط منطقه و جهان، گفت: شرایط کنونی ایجاب می کند که ایران و روسیه متاثر از اراده سیاسی رهبران دو کشور همکاری های خود را در حوزه های سیاسی، اقتصادی و دفاعی توسعه دهند.
 
وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد، گام های موثری که تاکنون در توسعه همکاری های دو کشور برداشته شده، به تحکیم ثبات و امنیت در منطقه منجر گردد.
 
وزیر انرژی روسیه نیز با ابراز خرسندی از سفر به تهران و دیدار با وزیر دفاع جمهوری اسلامی ایران گفت : بی تردید توسعه روابط اقتصادی تهران – مسکو، زمینه گسترش روابط دفاعی را نیز به طور مطلوب تری فراهم کند.
 
وی ضمن تقبیح تحریم های ظالمانه غرب و آمریکا علیه جمهوری اسلامی ایران اظهار امیدواری کرد: با توجه به اراده قوی رهبران دو کشور، روابط ایران و روسیه در همه زمینه ها شکوفا و توسعه یابد.
 
انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار