تیر خلاص کمانداران برای المپیک

ملی‌پوشان کماندار برای کسب سهمیه المپیک ریو رقابت‌های آسیایی تایلند شرکت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کمانداران پس از اردویی یک ماهه در کیش عازم تایلند شدند تا در یک رقابت تنگاتنگ شانس خود را برای کسب سهمیه المپیک محک بزنند پیش از این ملی‌پوشان در رقابت‌های دانمارک و لهستان شرکت کردند و نمایش عملکردشان در این مسابقات حاکی از این است که در رقابت‌های آسیایی تایلند شانس زیادی برای کسب سهمیه المپیک دارند.

تیم کامپوند که شانس اول قهرمانی در آسیاست در رقابت‌های گذشته موفق به کسب عنوان قهرمانی و لقب قهرمانی جهان شد که علاوه بر این در بخش انفرادی نیز به مدال طلا رسید.
افسوس که این رشته پرافتخار کشورمان المپیکی نیست و همچنان باید برای عنوان قهرمانی بجنگد، اما تیم ریکره متشکل از بهترین کمانداران ایران در دو بخش مردان و زنان شانس زیادی در این مسابقات دارند تا با یک تیر دو نشان بزنند. یعنی هم قهرمان شوند وهم سهمیه المپیک را بگیرند تا با خیال آسوده در مسابقات جهانی ترکیه شرکت کنند.

کمانداران برای آمادگی حضور در رقابت‌های تایلند و آشنایی با شرایط جوی این کشور اردویی ده روزه در این کشور خواهند داشت.

مسابقات آسیایی به میزبانی تایلند از 10 آبان ماه آغاز می‌شود که در این رقابت برترین تیم‌های آسیایی با بهترین کمانداران خود شرکت می‌کنند تا جدی‌ترین فرصت سهمیه المپیک را از دست ندهند.

*کامپوند ایران قدرت اول آسیاست
مجید احمد سرمربی تیم ملی کاهپوند درباره آمادگی تیم ملی کامپوند برای شرکت در مسابقات آسیایی تایلند می‌گوید طبق برنامه ریزی‌هایی که فدراسیون انجام داد و برگزاری اردو یک ماهه کیش خوشبختانه کمانداران به شرایط مطلوب رسیدند.

وی افزود: اردو کیش تجربه بسیار خوبی برای ملی‌پوشان بود چرا که شرایط جوی یکسانی با تایلند دارد هفته اول برای اعضای تیم ملی سخت بود اما به مرور زمان با شرایط هماهنگ شدند.
احمدی گفت: برطبق تمرینات رکوردگیری‌ها بسیار خوب بود و ملی‌پوشان از نظر فنی در سطح بالایی قرار دارند. امیدوارم این رکوردها در مسابقات نیز زده شود.

وی افزود: فدراسیون اردویی ده روزه برای ملی‌پوشان در تایلند در نظر گرفت که قطعا کمک بسیاری به آمادگی تیم ملی خواهد کرد.

سرمربی تیم ملی گفت: کامپوند ایران در آسیا بی‌رقیب است و درحال حاضر هفدو کره جنوبی که از رقبای اصلی ایران در آسیا محسوب می‌شدند طی دو سه گذشته پیشرفت قابل توجهی داشتند و اکنون در این رقابت‌ها برای ما حریف اصلی به حساب می‌آیند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار