رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا؛

نعمتی و میررحیمی بهترین کماندار ایران در دور مقدماتی

پس از پایان مرحله مقدماتی رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در ریکرو زنان زهرا نعمتی و در ریکرو مردان میر رحیمی بالاترین امتیاز را در بین کمانداران به خود اختصاص داد.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پس از پایان مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا که در ورزشگاه راجا مانگالا تایلند در حال برگزاری است، زهرا نعمتی، ملیکا عبدالکریمی، زهرادهقان و شیوا خرمشاهی در مرحله مقدماتی مسابقه دادند تا جایگاه آنها در جدول حذفی مشخص شود.

در پایان این رقابتها زهرا نعمتی با ۶۳۷ امتیاز، ملیکا عبدالکریمی با ۶۲۸ امتیاز، زهرا دهقان با ۵۹۷ امتیاز و شیوا خرمشاهی با ۶۳۶ امتیاز جایگاه خود را در جدول رقابتهای حذفی تعیین کردند.

در پایان مرحله مقدماتی ریکرو زنان ملیکا عبدالکریمی که خود را برای کسب جایگاه نخست جدول مرحله مقدماتی آماده کرده بود به دلیل این که بعد از زهرا نعمتی قرار گرفت مرتب اشک می ریخت و از این مساله ناراحت بود.

همچنین بر اساس جدول رقابتهای مرحله مقدماتی، تیم مردان ایران از بین ۲۸ کشور شرکت کننده در جایگاه دوازدهم قرار گرفت.

به این ترتیب تیم مردان ایران متشکل از صادق اشرفی، مجید میررحیمی و امین پیرعلی در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف تیم چین که در جدول مقدماتی پنجم شده است، خواهد رفت.

در پایان مرحله مقدماتی رقابتهای قهرمانی آسیا و در جدول رقابتهای تیمی کره در جایگاه اول قرار گرفت، ژاپن دوم شد و چین تایپه در جایگاه سوم قرار گرفت.

همچنین در مرحله حذفی انفرادی ریکرو مردان روز پنجشنبه مجید میررحیمی برابر کمانداری از قطر به میدان خواهد رفت، صادق اشرفی با کمانداری از کره شمالی رقابت خواهد داشت، امین پیرعلی برابر کمانداری از بوتان به خط خواهد ایستاد و ساسان رضوی با کمانداری از سریلانگا رقابت خواهد کرد.

همچنین در مسابقه های کسب سهمیه المپیک نیز که روز یکشنبه برگزار خواهد شد مجید میررحیمی برابر کمانداری از قطر برای کسب سهمیه رقابت خواهد داشت، صادق اشرفی با حریفی از ازبکستان دیدار خواهد داشت و امین پیرعلی با کمانداری از کویت برای کسب سهمیه بازی خواهد داشت.

رقابتهای تیراندازی با کمان قهرمانی آسیا در تایلند آغاز شد که مجید میررحیمی در ریکرو مردان بالاترین امتیاز را در بین ایرانی‌ها ثبت کرد.

همچنین پس از پایان مرحله مقدماتی نوزدهمین دوره رقابتهای تیراندازی با کمان آسیا در رشته ریکرو مردان صادق اشرفی، مجید میررحیمی، ساسان رضوی و امین پیرعلی در مرحله مقدماتی مسابقه دادند تا جایگاه‌شان در جدول مرحله حذفی مشخص شود.
در بخش ریکرو مردان مجید میررحیمی با کسب ۶۴۶ امتیاز بالاترین رکورد را در مرحله مقدماتی نسبت به سایر کمانداران مرد کسب کرد.
این مسابقه ها با حضور 245 ورزشکار از ۲۸ کشور در رشته‌های ریکرو و کامپوند زنان و مردان برگزار می‌شود که در بخش ریکرو مردان ۸۳ ورزشکار، ریکرو زنان ۶۶ ورزشکار، کامپوند مردان ۵۶ ورزشکار و کامپوند زنان ۴۰ ورزشکار شرکت کرده‌اند.
همچنین در بخش رقابت‌های تیمی و میکس ریکرو زنان و مردان ۲۴ تیم و در بخش تیمی کامپوند ۱۲تیم حضور دارند.
در این رقابت‌ها تیم های بنگلادش، هند، هنگ کنگ، تایلند، ویتنام، چین، تایپه، قزاقستان و ایران با تیم کامل شرکت کرده‌اند.
 

انتهای پیام/


 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار