لیگ برتر تیر و کمان با 27 تیم کلید می خورد

رضا کیارستمی گفت: هفتمین دوره لیگ برتر تیراندازی با کمان در دو بخش ریکرو و کامپوند آغاز می شود.

رضا کیارستمی در گفتگو با خبرنگار سایر حوزه‌های گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره برگزاری لیگ برتر تیر و کمان، بیان کرد: هفتمین دوره لیگ برتر تیر و کمان با حضور 27 تیم در دو رشته ریکرو و کامپوند آقایان و بانوان از روز پنج شنبه 23 مهر آغاز می شود. 
 
مسئول سازمان لیگ فدراسیون تیر و کمان ادامه داد: هفته اول لیگ برتر تیراندازی با کمان خارج از سالن به میزبانی هیئت تهران است که در سایت تیراندازی با کمان ورزشگاه آزادی برگزاری خواهد شد. 
 
وی افزود: لیگ امسال هم به لحاظ کیفی و هم از نظر کمی روند روبه رشدی داشته است که از نظر کمی به تعداد تیم‌ها در بخش ریکرو مردان افزوده شد. 
 
کیارستمی در ادامه گفت: برای اولین بار امسال در بخش  بانوان ، مسابقات کامپوند برگزار می کنیم، پیش بینی می شود با توجه به برنامه ریزی‌هایی که صورت گرفت لیگ پویایی در پیش داشته باشیم. 
 
کیارستمی افزود: امسال به دلیل مسابقات تیم ملی و رقابت‌های سهمیه المپیک برنامه ریزی ها منطبق با برنامه های تیم ملی بود و پس از برگزاری هفته اول لیگ برتر به مدت دو هفته لیگ را تعطیل می کنیم. 
 
دبیر سازمان لیگ تیراندازی با کمان گفت: در لیگ امسال بیش از 200 کماندار حضور دارند که از بین 27 تیم شرکت کننده 10 تیم در ریکرو مردان، 7 تیم در ریکرو بانوان، 6 تیم در بخش کامپوند آقایان و 5 تیم در بخش کامپوند خانم‌ها شرکت می کنند. 
 

 اسامی تعداد تیم‌های شرکت کننده در لیگ امسال به شرح زیر است: 
 
ریکرو آقایان: بانگ قوامین الف، بانک قوامین ب، کمانداری طبرستان، عقیدتی سیاسی نزاجا، هیئت تهران، نفت امیدیه، شهرداری بندرعباس، هیئت کیش،اس اس تی آرچری کامپوند مردان، هیئت تهران، اردبیل، شهرداری بندرعباس، کیش،‌فدات مرکزی، بافق البرز،‌دزفول، هیئت گیلان. 
 
در بخش بانوان روشنگار آبیک، هیئت تهران، شهرداری بندرعباس. 
 
انتهای پیام/ 
 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار