خسروی وفا: نعمتی در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز شرکت می کند

رئیس کمیته ملی پارالمپیک و فدراسیون جانبازان و معلولان گفت: این نخستین بار است که بانوی پارالمپیکی در دنیا به المپیک راه پیدا می کند.

به گزراش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان محمود خسروی وفا  از زهرا نعمتی به عنوان سومین فرد و نخستین بانویی پارالمپیکی یاد کرد که در المپیک شرکت می کند.

وی در خصوص این ورزشکار گفت: نعمتی که مدت ها پیش در رشته تکواندو فعالیت داشته است، بر اثر حادثه رانندگی دچار عارضه نخاعی شد و از ان پس به رشته تیرو کمان معلولان روی می آورد.

خسروی وفا با تاکید به این نکته که معلولیت نمی تواند محدودیت بیاورد، خاطرنشان کرد: نعمتی علاوه بر رکورد در پارالمپیک لندن، جزء بیست و پنج ورزشکار 25 ساله کمیته بین المللی پارالمپیک قرار گرفته است و سال پیش هم به عنوان سفیر صلح و دوستی سازمان ملل انتخاب شد.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک در ادامه کسب سهمیه المپیک توسط زهرا نعمتی بانوی پارالمپیکی کشورمان را افتخار بزرگی عنوان کرد و گفت: این نخستین بار است که بانوی پارالمپیکی در دنیا به المپیک راه پیدا می کند.

وی با بیان این که مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک نیز در پیش است، افزود: نعمتی در این رویداد نیز شرکت خواهد کرد و با یاری خدا این سهمیه را کسب می کند.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.
 
انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار