ادعای نشریه آمریکایی: اسرائیل سال 2012 حریم هوایی ایران را نقض کرد

وال استریت ژورنال مدعی شد اسرائیل سال 2012 حریم هوایی ایران را نقض کرد اقدامی که آمریکا آن را تمرین برای حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران تلقی کرد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛ پایگاه اینترنتی صهیونیستی تایمز آو اسرائیل به نقل از وال استریت ژورنال نوشت: آمریکا پایگاههای نظامی و ارتباطات مخفی اسرائیل را در سال 2012 به دقت زیر نظر داشت و نگران بود اسرائیل در حال برنامه ریزی برای حمله به سایت هسته‌ای فردو در ایران باشد. این خبر نشان می‌دهد اسرائیل و آمریکا دو متحد دیرینه هستند که به طور فزاینده ای به یکدیگر سوء ظن داشتند و اسرار و فعالیت‌های خود را از هم پنهان نگه می داشتند.

یک مقام ارشد آمریکایی به وال استریت ژورنال گفت: "کاخ سفید زمانی که به فعالیت هوایی اسرائیل بر فراز ایران پی برد(!) خشمگین شد. آمریکا یک فروند ناو هواپیمابر را به غرب آسیا اعزام کرد و هواپیماهای تهاجمی خود را به صورت احتیاطی آماده کرد."

همچنین "یاکوف امیدرور،" مشاور وقت امنیت ملی "بنیامین نتانیاهو،" نخست وزیر اسرائیل سپتامبر 2013 در زمان دیدار از کاخ سفید به "سوزان رایس،" همتای آمریکایی خود گفت اسرائیل هواپیماهای دولتی و بدون نشانه آمریکا را در مسقط -محل برگزاری مذاکرات مخفی ایران و آمریکا(!)- شناسایی کرده است.

انتهای پیام/

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار