حرف های خبرساز پسر دایی علی کریمی درباره نقشش در پرسپولیس برانکو!

پسر دایی علی کریمی می گوید حضور او در کنار تیم پرسپولیس باعث شده که رفاقت بین بازیکنان این تیم بیشتر شود. او حتی ادعا کرده که چند بازیکن تیم مانند امید عالیشاه هم به اصرار او قراردادشان را تمدید کرده اند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان ؛ شهروز پاشاکی، پسر دایی علی کریمی همان فردی است که چند روز پیش یک روزنامه ورزشی نوشته بود که به دستور برانکو از حضور در هتل بازیکنان پرسپولیس منع شده است. در آن گزارش ادعا شده بود که او به راحتی وارد رختکن تیم و اتاق بازیکنان در هتل می شود، با آنها عکس می گیرد و این عکسها را در اینستاگرامش منتشر می کند.
طبق ادعای نویسنده آن گزارش، حضور این فرد کنار پرسپولیسی ها در حالی که مسوولیتی در باشگاه ندارد، بدون رضایت علی کریمی است.
شهروز پاشاکی، در واکنش به آن گزارش عکسی منتشر کرد که او را سر میز غذای پرسپولیسی ها در مشهد( قبل یا بعد از بازی با سیاه جامگان) نشان می داد. ظاهرا او می خواست با انتشار آن عکس، شایعه مخالفت برانکو با حضورش کنار تیم را رد کند. پاشاکی در تازه ترین پستش در اینستاگرام توضیحات بیشتری درباره نقشش در پرسپولیس داده است:" متاسفم برای همه اونهایی که فقط بلدن آدمو قضاوت کنن، البته اینا همونایی هستن که هادی{نوروزی} رو فحش می دادن. آهای کسایی که میایین فحش میدین و میگین من حاشیه تیم هستم، برید از هادی که نه، اون دیگه پیش ما نیست، برید از امید عالیشاه و رضا نور{محمدی} بپرسید کی راضی تون کرد بدون پول قرارداد ببندید. برید ببینید چرا تو این دو سال اخیر چقدر رفاقت بین بچه ها زیاد شده. مگه میشه دو تا هم پستی عین محسن {بنگر} و رضا {نورمحمدی} این قدر با هم صمیمی باشند؟ یا بقیه رفاقتها که تو عکسها مشخصه. قبل از این بچه ها حتی با زور با هم دیگه سلام علیک می کردن. از پرسپولیس هم من تا حالایه آب معدنی هم نخوردم که هیچ، خرج هم کردم. به خاطر عشقم به این پیراهن بوده. در ضمن من به وسیله پسر عمه ام، علی کریمی، با بچه ها دوست نشدم و به ایشون هیچ ارتباطی پیدا نمی کنه. امیدوارم جواب همه سوالاتون رو گرفته باشید و الکی به قاضی نرید ولی باز هم احساس کنم برای تیم سودی ندارم، کنار می کشم تا برای تیم محبوبم حاشیه به وجود نیاد. به یاد 24 ابدی"


منبع : خبرانلاین


براي آگاهي از آخرين اخبار و پيوستن به کانال تلگرام باشگاه خبرنگاران جوان اينجا را کليک کنيد.


انتهای پیام/ 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار