برای همدردی با کودکان سرطانی

سرمربی تیم ملی و دو ملی پوش سر خود را تراشیدند

سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری به همراه دو عضو این تیم در اقدامی پسندیده بابت همدردی و همدلی با بچه‌های سرطانی موسسه محک موی سر خود را تراشیدند.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، حسین توکلی(سرمربی تیم ملی وزنه برداری)، بهادر مولایی(نایب قهرمان فوق سنگین وزنه برداری جهان) و کیانوش رستمی (قهرمان طلایی دسته 85 کیلوگرم جهان ودارنده نشان برنز المپیک) بابت همدردی وهمدلی با بچه های سرطانی موسسه محک موی سر خود را تراشیدند تا ثابت کنند قهرمانان و ستاره های وزنه برداری ایران همواره درکنارافتخارآفرینی های خود منش و مرام پهلوانی را سرلوحه قرار داده و هیچ وقت خودرا از مردمشان جدا نمی بینند.

تراشیدن موی سر به دلیل حمایت از بیماران سرطانی اقدام نمادینی است که بی شک تاثیر مهمی در بازگشت روحیه بیمار و تسریع روند درمان خواهد داشت چون ورزشکاران و قهرمانان این دیار همیشه الگو و طلایه داران اخلاق جوانمردی وروح پهلوانی هستند تا در این راستا جامعه نیز هم سوی این قهرمانان در این رفتار حسنه پیش قدم شوند.

تاثیر گذاری اخلاق و منش  قهرمانان و پهلوانان این مرز و بوم از زمان پوریای ولی، تا به امروزکه اندکی رفتار و منش پهلوانی در جامعه رخت بر بسته ؛ می تواند این تلنگر را  به قهرمانان  و ستاره های بزرگ ورزش کشور بزند که غیر از مدال آوری و قهرمانی در رقابتهای جهانی  و المپیک قهرمانان این مرزوبوم همواره باید الگوهایی شایسته برای ملت خود باشند. ضمنا آنها با اشاعه این فرهنگ و رفتارپسندیده و نیکو در بطن جامعه می توانند روند بسیار مهمی در بازسازی اخلاق ورزشی در میادین داخلی و بین المللی  ایجاد کنند.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۰۷ ۰۵ آبان ۱۳۹۴
احسنت به این حس همنوع دوستی
آخرین اخبار