شاگردان اكبری در آستانه جدال جهانی

رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از ٢ روز دیگر به میزبانی کشور برزیل آغاز خواهد شد.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان از ٢ روز دیگر به میزبانی کشور برزیل آغاز خواهد شد. در این دوره از رقابت‌ها که 6 تیم از سراسر جهان حاضر هستند، تیم والیبال پیکان تهران به نمایندگی از کشور ایران و قاره آسیا در این مسابقات حاضر خواهد بود.

شش تیم پیکان تهران از ایران ، زنیت کازان از روسیه، ساواکروزیرو از برزیل، الاهلی اسپورت از مصر، یوپی‌سی ان ژوان از آرژانیتن و آرسیبی یو از کشور پورتوریکو رقابت خود را از 27 اکتبر (5 مهرماه) آغاز خواند کرد و به مدت 6 روز به مصاف هم خواهند رفت.

تیم پیکان تهران به عنوان نماینده قاره آسیا در حالی در این مسابقات حاضر شد که بر اساس قوانین این رقابت‌ها تیمی که عنوان قهرمانی AVC کاپ در سال 2014 را از آن خود کرده است باید در این رقابت ها حاضر می‌شد.

با وجود این که تیم متین ورامین از ایران این عنوان را در سال 2014 کسب کرد اما بنا به تصمیمات اتخاذ شده از سوی فدرسیون والیبال ایران و این موضوع که تیم متین اعلام آمادگی نکرده بود و بعید به نظر می‌رسید بتواند به این مسابقات برود، تیم پیکان تهران جایگزین این تیم شد.

تیم زنیت کازان روسیه هم که فصل گذشته سعید معروف ، کاپیتان تیم ملی ایران را در اختیار داشت، پس از کسب عنوان قهرمانی در رقابت‌های جام باشگاه‌های اروپا (CEV) جواز حضور در این مسابقات را کسب کرد.

الاهلی اسپورت مصر هم در حالی مجوز حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان را کسب کرد که توانسته بود در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های آفریقا (CAVB) به مقام نخست دست پیدا کرده بود. تیم‌های یوسی‌پی‌ان سن ژوان کشور آرژانیتن و آرسیبی‌یو از کشور پورتوریکو هم به ترتسی در جام باشگاه‌های امریکا و نورسسا کاپ به قهرمانی رسیده و راهی این مسابقات شدند. تیم ساداکروزیرو برزیل هم به نمایندگی از کشور میزبان در این مسابقات حاضر خواهد بود.

6 تیم حاضر در این مسابقات در دو گروه 3 تیمی با هم به رقابت خواهند پرداخت و پس از پایان مرحله گروهی از هر گروه دو تیم راهی نیمه‌نهایی خواهند شد.

گروه اول این مسابقات را تیم‌های زنیت کازان، ساراکروزیرو برزیل و آرسیبو پورتوریکو تشکیل می‌دهند و در گروه دوم این رقابت‌ها هم تیم‌های پیکان تهران، یوسی‌پی‌ان سن ژوان آرژانتین و الاهلی اسپورت مصر قرار گرفته‌اند.

**برنامه کامل مرحله گروه ی مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های جهان به شرح زیر است:

گروه اول:

6 آبان (ساعت 2:40 به وقت ایران)

ساداکروزیرو برزیل –آرسبیو پورتوریکو

7 آبان ( 2:40 به وقت ایران)

ساداکروزیرو برزیل – زنیت کازان روسیه

7 آبان ( ساعت 23:40 به وقت ایران)

زنیت کازان روسیه - آرسبیو پورتوریکو

گروه دوم:

5 آبان ( ساعت 23:40 به وقت ایران)

پیکان ایران – الاهلی اسپورت مصر

6 آبان ( ساعت 23:40 به وقت ایران)

الاهلی اسپورت مصر – یوسی‌پی‌ان سن ژوان آرژانتین

8 آبان ( ساعت 2:40 به وقت ایران)

پیکان ایران – یوسی‌پی‌ان سن ژوان آرژانتین

پس از پایان مرحله گروهی و مشخص شدن چهره تیم‌های صعود کننده، مرحله نیمه‌نهایی مسابقات برگزار خواهد شد.

تیم پیکان تهران که خود را آماده حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه‌های جهان می‌کند در حال حاضر در كشور برزیل حضور دارد و تمریناتش را پیگیری می كند. هدایت تیم والیبال پیکان تهران بر عهده پیمان اکبری است. این تیم که فصل گذشته قهرمان مسابقات قهرمانی باشگاه‌های کشور شده بود چندی قبل موفق به کسب عنوان سومی در رقابت‌های باشگاه‌های آسیا شد.


انتهای پیام
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار