اکبری:رقابت با نخبه های والیبال آسان نیست

سرمربی تیم والیبال پیکان با بیان اینکه حضور در قهرمانی باشگاه های جهان امتیاز بزرگی برای تیم ها محبوب می شود، گفت: طبیعی است که در جمع تیم های نخبه بازی کردن کار آسانی نیست.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان پیمان اکبری قبل از رویارویی با تیم الاهلی مصر در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان گفت: این مسابقات تجربه خوبی برای تیم پیکان است.

وی با بیان اینکه بدلیل نداشتن فیلمی از بازی های الاهلی، مجبوریم در حین بازی حریف خود را آنالیز کنیم، گفت: شروع کار را روی تاکتیک کلی بنا نهادیم. طبیعی است وقتی اطلاعات دقیقی از جزییات بازی حریف نداریم اساس کار را در بازی روی کلیات ویژگی های حریف قرار دهیم و از ست دوم به بعد با ٱشنایی بیشتر، برنامه ریزی تاکتیکی مناسبی اتخاذ کنیم.

اکبری که سومین بار است همراه با پیکان در جام باشگاه های جهان حاضر می شود، در خصوص تمرینات چند روز گذشته در بلوهوریزنته گفت : خدا را شکر از نظر آمادگی تیم شرایط خوبی پیدا کرده و اندکی بحث هماهنگی در بین است که متاسفانه زمان لازم را در اختیار نداشتیم، در مجموع با اضافه شدن جواد معنوی نژاد و نیکولف تیم کامل تر شده است و با توجه به حرفه ای بودن بازیکنان امیدواریم که مشکل هماهنگی را هم به نوعی حل کنیم. 

سرمربی پیکان در مورد استراتژی این تیم برای این رقابت ها گفت : حضور در این بازی ها به خودی خود یک امتیاز بزرگ برای هر تیم والیبال محسوب می شود . طبیعی است در جمع تیم های نخبه بازی کردن کار آسانی نیست. اول اینکه حضور در این بازی ها تجربه خوبی برای ماست و به موفقیت پیکان در لیگ ایران کمک زیادی خواهد کرد ولی در همین حال نیز نیم نگاهی به کسب نتیجه و مقام داریم . وی درباره احتمال صعود پیکان به جمع ۴ تیم برتر گفت: باید منتظر نتیجه پایان بازی با الاهلی باشیم و با توجه به نبود شناخت از توانایی های حریف ، خود را هرگز از پیش برنده نمی دانیم. 

اکبری در پاسخ به این سئوال که دوست دارید به عنوان تیم اول گروه صعود کنید یا تیم دوم، گفت: معلوم است به عنوان تیم اول و اینکه به طور طبیعی بازی کردن با تیم دوم بهتر از تیم اول از میان ساد کروزیوی میزبان و زنیت کازان قهرمان اروپا خواهد بود . 

وی ادامه داد به هر حال ما با توجه به انجام بازی نماینده آرژانتین با الاهلی شناخت خوبی از یوپی سی ان پیدا می کنیم و با سبک بازی دو تیم زنیت کازان و سادکروزیو نیز بیشتر آشنا خواهیم شد. همه این ها مستلزم آن است که ما ابتدا نماینده مصر را ببریم.

اکبری در پاسخ به این سوال که آیا ترکیب این تیم نسبت به بازی هفته اول لیگ برتر با اضافه شدن معنوی نژاد و نیکولف تغییر می کند، گفت: برای من بازیکن اول با دوازدهم فرقی ندارند و هر کدامشان که آماده تر باشند در ترکیب قرار خواهند گرفت.

وی در مورد مصدومیت جزیی بازیکن بلغاری تیمش گفت : با او در تمرینات چند روز گذشته مدارا کردیم و به گفته خودش مشکلی برای بازی کردن ندارد.

**برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار