پیکان غایب هفته دوم لیگ برتر

دومین هفته لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه در غیاب تیم پیکان تهران پیگیری خواهد شد.

 به گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان دومین هفته بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال یادواره 200 شهید والیبالیست، روز چهارشنبه 6 آبان ماه با پنج مسابقه در شهرهای تهران، بندرعباس، مشهد، ورامین و زاهدان برگزار خواهد شد.

تیم والیبال پیکان که برای حضور در مسابقات قهرمانی باشگاه های جهان در برزیل بسر می برد، در هفته های دوم و سوم لیگ برتر والیبال تهران مسابقه نخواهد داشت.

نارنجی پوشان سایپا در هفته دوم لیگ برتر میزبان بازرگانی جواهری گنبد در خانه والیبال تهران خواهند بود. شاگردان ناصر شهنازی سرمربی سایپا که تنها تیم میهمان پیروز هفته نخست این رقابت ها بودند، در هفته دوم برای کسب دومین پیروزی به میدان می روند.

جواهری گنبد در هفته نخست موفق به شکست ثامن شد و در حال حاضر با سه امتیاز در جایگاه سوم جدول قرار دارد. سایپا نیز با دو امتیاز در رتبه پنجم جدول است و پیروز جدال دو تیم رتبه اش در جدول بالاتر خواهد بود.

تیم والیبال آرمان ورزشی اردکان که نخستین حضور لیگ برتری خود را در جام بیست و نهم تجربه می کند، در دومین هفته لیگ برتر میهمان آلومینیوم المهدی هرمزگان است. آرمانی ها که در هفته نخست موفق به کسب دو امتیاز از متین شدند، در این هفته به دنبال سه امتیاز این مسابقه هستند و باید دید نماینده هرمزگان این اجازه را به آنان خواهد داد یا نه؟

از سوی دیگر شاگردان عبدالرئوف بستگانی سرمربی آلومینیوم در هفته نخست در تهران مغلوب پیکان شدند و اگر این هفته هم نتیجه را واگذار کنند، جبران این شکست ها در ادامه رقابت ها سخت خواهد بود.

شهرداری ارومیه نایب قهرمان دوره قبل در هفته دوم لیگ برتر والیبال در سالن مهران مشهد میهمان ثامن الحجج خراسان خواهد بود. ارومیه در حال حاضر با سه امتیاز در رتبه چهارم جدول قرار دارد و برای حفظ جایگاه خود و ارتقاء آن حتما نیاز به برد برابر ثامن دارد. شاگردان جبار قوچان نژاد که در هفته نخست مغلوب جواهری شدند در این مسابقه به دنبال کسب سه امتیاز با استفاده از شرایط میزبانی هستند. این مسابقه می تواند یکی از دیدارهای جذاب هفته دوم لیگ برتر والیبال باشد.

در چهارمین مسابقه هفته دوم لیگ برتر والیبال، تیم های متین صالحین و کاله مازندران در سالن شهید گل عباسی ورامین به مصاف یکدیگر می روند. کاله صدرنشین است و برای حفظ جایگاه خود به دنبال کسب سه امتیاز است و متین که در هفته نخست تنها یک امتیاز از اردکان به دست آورد، به دنبال بهبود جایگاه خود در رتبه هفتمی جدول است. ترکاشوند سرمربی تیم متین صالحین که برای نخستین بار به عنوان سرمربی لیگ برتر را تجربه می کند، به خوبی می داند شاگردانش کار بسیار سختی برابر کاله دارند.

گوهر کویر زاهدان در نخستین مسابقه خانگی خود در بیست و نهمین دوره لیگ برتر والیبال میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. گوهر بدون امتیاز در رتبه دوازدهم جدول است و شهرداری تبریز با یک امتیاز در جایگاه هشتم. هر دو تیم در هفته نخست مغلوب حریفان شدند و در هفته دوم به دنبال نخستین پیروزی خود در این دوره از رقابت های والیبال باشگاه های برتر ایران هستند.

تیم والیبال بانک سرمایه به دلیل حضور پیکان در جام باشگاه های جهان این هفته استراحت خواهد داشت تا پس از بازگشت این تیم دیدار معوقه خود را برگزار کند.

**برنامه هفته دوم لیگ برتر والیبال:

*تهران، خانه والیبال، ساعت 14:30

*سایپا تهران – بازرگانی جواهری گنبد

*بندرعباس، سالن فجر، ساعت 17 

*آلومینیوم المهدی هرمزگان – آرمان ورزشی اردکان

*مشهد، سالن مهران، ساعت 17

*ثامن الحجج خراسان – شهرداری ارومیه

*ورامین، سالن شهید گل عباسی، ساعت 17

*متین صالحین ورامین – کاله مازندران

*زاهدان، سالن استانداری، ساعت 17

*گوهر کویر زاهدان – شهرداری تبریز

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار