عطایی: بازی در خانه متین همیشه سخت است

سرمربی تیم والیبال متین ورامین گفت: ورامینی‌ها به خوبی از تیم خود حمایت می‌کنند و قطعا دیدار با متین آن هم در ورامین کار سختی خواهد بود.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درباره دیدار  تیم کاله آمل مقابل متین ورامین در چارچوب هفته دوم لیگ برتر والیبال، گفت: دیدار با تیم متین در ورامین کار ساده‌ای نخواهد بود. سال گذشته که هدایت این تیم را بر عهده داشتم به خوبی شاهد این بودم که مردم ورامین به والیبال علاقه مند هستند و برای تشویق تیم خود سنگ تمام می‌گذارند. این موضوع سبب خواهد شد که این هفته شاهد دیداری تماشایی و سخت باشیم.

وی افزود: هر دو تیم قطعا هنوز به شرایط ایده‌آل دست پیدا نکرده‌اند و هفته‌های نخست لیگ همیشه جنبه محک زدن را برای تیم‌ها دارد. با این حال ما پس از کسب نخستین پیروز خود در هفته نخست مسابقات در تلاش خواهیم بود از ورامین هم دست پر برگردیم. در مجموع احساس می‌کنم تیمی که کنترل بازی را بهتر در دست بگیرد برنده خواهد شد.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل درباره نخستین دیدار تیمش در مسابقات لیگ برتر مقابل تیم گوهر کویر زاهدان گفت: حریف ما تیم هماهنگی نبود. آن‌ها یک هفته مانده به شروع لیگ حضورشان قطعی شده بود و طبیعی بود هماهنگی چندانی نداشته باشد. با این حال من پیش از این دیدار تصور نمی‌کردم به این سادگی حریف خود را شکست دهیم زیرا عملا هیچ پیش‌زمینه‌ای از این تیم و نفراتش نداشتیم.

عطایی با بیان این که دیدار مقابل گوهر کویر زاهدان محکی جدی برای تیم من محسوب نمی‌شد، اظهار کرد: بازیکنان حریف نتوانستند به میزان کافی تیم ما را به چالش بکشند به همین دلیل من نمی‌توانم در حال حاضر اظهار نظری درباره میزان رضایت یا عدم رضایت از شاگردانم، ارائه دهم. باید زمان بگذرد و در دیدارهای بعدی بهتر و بیشتر روی بازیکنانم تمرکز کرده و نقاط ضعف و قوت تیمم را بشناسم.

وی در پایان گفت: بازیکنان من هم بسیار آماده هستند و هم شاید نسبت به خیلی از تیم‌ها با هم هماهنگ‌تر هستند. امیدوارم بتوانم در مسابقات مختلف با توجه به سختی و آسانی دیدارها از همه نفراتم استفاده کنم تا در نهایت ترکیب اصلی تیمم را پیدا کنم. لیگ امسال بسیار سخت و طولانی است و باید همه نفرات را آماده و در شرایط بدنی ایده‌آل نگه داشت.

*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار