عطایی: آرمان اردکان تیم سرسختی است

سرمربی تیم والیبال کاله معتقد است حریف هفته چهارم تیمش ، تیم سرسختی است و به راحتی شکست نخواهد خورد.

بهروز عطایی در گفتگو با خبرنگار حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، درخصوص دیدار این هفته تیمش مقابل اردکان اظهار کرد: تیم آرمان اردکان تیم بسیار منظم و هماهنگی است. شاید ستاره چندانی در این تیم حضور نداشته باشد اما عملکرد این تیم در دیدارهای قبلی خود نشان از این دارد که آن‌ها به معنای واقعی تیم هستند.

سرمربی تیم والیبال کاله آمل ادامه داد: ما در بازی‌های قبلی خود در برخی دقایق بازی اشتباهاتی داشتیم که این موضوع در ابتدای هر فصل برای تمام تیم‌ها طبیعی است. در تلاش خواهیم بود در دیدار این هفته خود مقابل اردکان درصد اشتباهات خود را کاهش دهیم و قطعا برای پیروزی به میدان خواهیم رفت. 

عطایی درباره دیدار تیم کاله در چارچوب هفته سوم لیگ برتر مقابل آلومینیوم هرمزگان که در نهایت منجر به پیروزی تیم کاله امل شد،‌اظهار کرد: ما برای قرار داشتن در جمع تیم‌های بالای جدول باید با تمام توان در هر مسابقه حاضر شویم. بازیکنان من در آن دیدار بسیار پرتلاش ظاهر شدند و توانستند برنده میدان را ترک کنند.

سرمربی تیم والیبال کاله خاطرنشان کرد: در دیدار مقابل آلومینیوم بسیار  تلاش کردیم که بر استرس بازیکنان که ناشی از باخت هفته پیش مقابل تیم متین ورامین بود کاهش دهیم. من به خوبی می‌دانستم که در صورتی که بازیکنانم از لحاظ روحی در شرایط ایده‌آلی قرار داشنه باشند، از لحاظ فنی بر حریف خود برتری خواهند داشت. اتفاقی که خوشبختانه رخ داد و منجر به پیروزی تیم کاله و قرار گرفتن در رده دوم شد.

وی در پایان گفت: امیدوارم امسال لیگ پویا و جذابی داشته باشیم و در نهایت تیمی که مستخق قهرمانی است بتواند روی سکو نخست قرار گیرد. تیم ما هم بعد از یک سال غیبت به زمان بیشتری نیاز دارد که همان کاله پرقدرت سابق شود.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار