اردبیل؛

استان اردبیل در ثبت وقایع حیاتی بالاتر از میانگین کشوری است

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل گفت: استان اردبیل در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی از میانگین کشوری بالاتر بوده و توانسته به شایستگی عمل کند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل؛ اسد حسن‌زاده در جلسه بررسی عملکرد ثبت احوال در ثبت به موقع وقایع حیاتی در سطح استان اردبیل اظهار داشت: استان اردبیل در زمینه ثبت به موقع وقایع حیاتی بسیار مطلوب و مناسب عمل کرده به طوری که در این حوزه از میانگین کشوری نیز بالاتر بوده و توانسته به شایستگی عمل کند.

وی با اشاره به توافق انجام شده بین ثبت اسناد و ثبت احوال کشور در حوزه ثبت آنلاین وقایع حیاتی به صورت آنلاین بیان کرد: براساس این توافق تا پایان امسال ثبت وقایع حیاتی در کشور به صورت آنلاین انجام می‌شود که همزمان با سراسر کشور در استان اردبیل نیز این طرح اجرا می‌شود.

مدیرکل ثبت احوال استان اردبیل افزود: هر چند ثبت احوال استان اردبیل بیش از 99 درصد وقایع حیاتی را ثبت کرده و در این زمینه عملکردی مطلوب و شایسته دارد اما با اجرای این طرح و ثبت آنلاین وقایع حیاتی انتظار می‌رود که این عملکرد بیش از گذشته مطلوب باشد.

حسن‌زاده با اشاره به اقدامات انجام شده توسط ثبت احوال استان اردبیل برای ثبت به موقع وقایع حیاتی به ویژه در حوزه موالید و وفات گفت: برای ثبت به موقع وقایع حیاتی تلاش شده تا مراکزی که بیشترین موالید و نیز فوت‌ها در آنجا ثبت می‌شود به پایگاه اطلاعات جمعیت سازمان ثبت احوال کشور در ارتباط باشند.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.