بررسی کیفیت ارایه خدمات درمانی در مناطق محروم فارس

وزیر بهداشت در بازدید از مراکز درمانی شهرستان‌های فسا خسویه زیرآب و زرین شهر به گفت و گوی رودررو با بیماران پرداخت و در جریان کیفیت ارایه خدمات در این مناطق قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان  گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از وب دا؛  دکتر سید حسن هاشمی پس از بازدید از سلامتکده طب سنتی و نیز ساختمان معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی فسا به بازدید از بخش های بازسازی و بهسازی شده بیمارستات ولیعصر (عج) در این شهرستان پرداخت.

با اجرای بسته هتلینگ طرح تحول نظام سلامت، هفت بخش از این بیمارستان بازسازی و پنج بخش بهسازی شده است که بخش سی سی یو این بیمارستان با حضور وزیر بهداشت افتتاح شد‌.

دکتر هاشمی همچنین در گفت و گو با اهالی خسویه و زیرآب در جریان مشکلات بهداشتی درمانی مردم در این دو منطقه به منظور اتخاذ تدابیر لازم قرار گرفت.

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی در ادامه سفر خود همچنین از کلینیک تخصصی شهرستان زرین دشت بازدید کرد. بخش های مختلف این بیمارستان در حال ساخت است که به گفته وزیر بهداشت این سفر به منظور کمک به تکمیل و گسترش بخش های مختلف درمانی و بهداشتی این مناطق صورت گرفته است.

دکتر هاشمی همچنین طی گفت و گوی رودررو و صمیمانه با مردم این منطقه در جریان کیفیت ارائه خدمات به بیماران و نیز کیفیت هتلینگ بیمارستانی قرار گرفت.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار