چتر تئاتر باران برای نمایش «اتراق در خواب قیلوله» گشوده شد

نمایش «اتراق در خواب قیلوله» به كارگردانی میلاد نیک آبادی شامگاه سه شنبه 5 آبان ماه با حضور ارمغان بهداروند، بهزاد فراهانی، حمیدرضا نعیمی و لوریس چکناواریان افتتاح شد.

به گزارش حوزه تئاتر گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی تئاتر باران؛ در آغاز این آیین خیام وقار کاشانی ضمن خوشامدگویی به هنرمندان و مخاطبان این نمایش، گفت: تشکر می‌کنم از بزرگان و اساتیدی که امشب به این مراسم تشریف آورده اند.این نمایش ششمین تولید کمپانی تئاتر باران است که با حضور هنرجویان این آموزشگاه روی صحنه می رود.

مدیرعامل انجمن هنرهای نمایشی ایران نیز در آیین افتتاح این نمایش گفت: دعا کنید حال تئاتر روز به روز بهتر شود.امیدواریم امشب با دیدن این کار لفظ بخش خصوصی تئاتر را آنقدر گسترش بدهیم که همه تئاتر ما به بخش خصوصی واگذار شود و همه ما در خدمت جامعه تئاتری باشیم.
سپس ارمغان بهداروند به همراه لوریس چکناواریان هنرمند برجسته موسیقی ایران روبان گشایش درب سالن برای نمایش «اتراق در خواب قیلوله» را بریدند.

*بهزاد فراهانی چتر تئاتر باران را برای نمایش «اتراق در خواب قیلوله» گشود

بهزاد فراهانی نیز با حضور در آئین افتتاح نمایش«اتراق در خواب قیلوله» جدیدترین اثر نمایشی میلاد نیک آبادی، چتر تئاتر باران را برای این نمایش گشود.

فراهانی چتر نمادین تئاتر باران را به کارگردان این نمایش اهدا کرد و گفت: خسته نباشید می گویم به مدیران تئاتر باران که دست به این کار سترگ و باشکوه زده اند.دلم می سوزد برای این بزرگواری و گذشت برای احداث سالن خصوصی تئاتر.واقعیت اینست که تئاتر خصوصی خوب است خیلی هم خوب است به شرط اینکه زمینه اش فراهم شود و نگذارند این عشق و این  شیفتگی به خون کشیده شود.

فراهانی در ادامه افزود: واقعیت اینست که باید یک مقایسه ای کرد بین چیزی که تئاتر خصوصی است و نگاهی که دولت به این پدیده دارد.تئاتر خصوصی باید مورد حمایت و محبت سیاست کلان این مملکت قرار بگیرد زیرا وجود این تئاترها باعث می شود ما ژانرهای متفات تئاتر را داشته باشیم و استعدادها در نسل جوان رخ نشان دهد.

این هنرمند متذکر شد: من به میلاد نیک آبادی و گروه بازیگرانی که در این نمایش حضور داشتند تبریک می گویم.این چتر روی سر هیچ کارگردان،بازیگر و صاحب تئاتری معنی نمی دهد اگر محبت و مهربانی تماشاگران تئاتر نباشد.شما اسپانسرهای تئاتر هستید و امیدوارم هیچ گاه جامعه تئاتری را تنها نگذارید زیرا وجود شما تئاتر را سرپا نگه می دارد.

لازم به ذکرست که نمایش «اتراق در خواب قیلوله» نوشته مهدی شفیعی زرگر و کارگردانی میلاد نیک‌آبادی از پنجم آبان ماه ساعت ۲۰ در تئاتر باران به صحنه می رود.الهه اذکاری، میلاد اسکندری، امین امینی، حامد برغانی، پارسا بهشتی، امیر کرمی، مریم گرجی، علی گیل‌وری، مریم نقیب، صادق وفایی و پریسا هاشم پور بازیگران این نمایش‌ هستند.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.  

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.