نجف‌نژاد: اعضای تیم بسیج شدند دربی را ببرند

عضو هیات میدره باشگاه استقلال گفت: به طور کلی باید بگویم اعضای تیم بسیج شده‌اند تا به بازی‌های پیش‌رو از جمله بازی دربی را برنده شوند.

نجف‌نژاد: اعضای تیم بسیج شدند دربی را برندمقداد نجف‌نژاد در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص دربی 81 اظهار داشت: در ابتدا جا دارد به تماشاگران، هواداران، دو تیم و دو باشگاه بگویم که این بازی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و ما نیز تمام تلاشمان بر این است که در هر کاری محور اخلاق در دستور کار قرار بگیرد و پایه و اساس براساس اخلاق بنا شود و در این دیدار نیز باید اساس هواداران، تماشاگران و بازیکنان اخلاق باشد.

نجف‌نژاد تصریح کرد: اساس و اندیشه ما نیز در دربی روز جمعه این است که یک بازی جوانمردانه، اخلاق‌مدار را به اجزا بگذاریم و سه امتیاز را از آن خود کنیم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال توضیح داد: تمام تلاشمان بر این است که 3 امتیاز بازی دربی را کسب و صدرنشینی را همچنان در دست خودمان داشته باشیم.

وی بیان کرد: من اعتقاد دارم استقلال برنده دربی می‌شود و دست پر میدان بازی را ترک می‌کند.

وی در خصوص  پیش‌بینی نتیجه دربی گفت: نتیجه دربی قابل پیش‌بینی نیست اما برد را به نفع استقلال می‌دانم.

عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه آیا پاداشی برای برد دربی در نظر گرفته خواهد شد یا خیر گفت: به طور معمول برای برد در هر بازی پاداشی در نظر خواهیم گرفت اما با توجه به اینکه بازی دربی یکی از بازی‌های خاص است به همین اساس پاداش ویژه‌ای را نیز با تصمیم هیات مدیره برای بازیکنان در نظر خواهیم گرفت.

 وی در مورد اینکه گفته می‌شود مظلومی(دربی باز) است اظهار کرد: در هر صورت باید بگویم مظلومی پیشتوانه خوبی در دربی‌ها دارد و این مربی پیشینه موفق را برای خود رقم زده است از طرفی دیگر خوشبختانه تیم نیز در هفته‌های اخیر در خط حمله و دفاع به صورت تیمی عملکرد منطقی داشت و با توجه به پتانسیل که در تیم وجود دارد تمام بازیکنان و اعضای تیم بسیج شده‌اند تا بازی‌های پیش‌رو از جمله بازی مهم دربی را ببرند و سه امتیاز‌های لازم را کسب کنند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به طور حتم روز جمعه برای بازی دربی به استادیوم خواهم رفت تا از نزدیک یک نظاره‌گر بازی آبی‌پوشان باشیم.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار