افشارزاده: هر داوری که انتخاب شود ما تابع هستیم

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت: به طور کلی هر فردی که بخواهد داور دربی باشد برای ما فرقی ندارد و ما تابع هستیم.

افشارزاده: هر داوری که انتخاب شود ما تابع هستیم

بهرام افشارزاده در گفتگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص اینکه دپارتمان داوری محسن ترکی را برای قضاوت دربی انتخاب کرده است اظهار داشت: ما هیچ مشکلی با انتخاب محسن ترکی برای قضاوت دربی نداریم و هر فردی که بخواهد داور دربی باشد برای ما فرقی نمی‌کند و ما تابع هستیم و باید بگویم نسبت به تمامی داوران مسابقات باید احترام گذاشته شود چرا که داوران شرافت دارند و برای قضاوت بازی‌ها قسم خورده‌اند و بهتر است بدانید هیچ داوری علیه تیم دیگری اقدام نمی‌کند. امیدوارم قضاوت خوب و قابل قبولی را روز جمعه نظاره‌گر باشیم.

وی در خصوص حضور در تمرین استقلال گفت: در نظر دارم امروز در تمرین آبی پوشان حضور پیدا کنم تا از نزدیک گفتگویی با اعضای تیم داشته باشم.

وی در مورد  مطالبات بازیکنان و کادر فنی توضیح داد: در هر صورت با هماهنگی‌های صورت گرفته بخشی از مطالبات بازیکنان کادر فنی به حساب‌هایشان واریز شد.

مدیر عامل باشگاه استقلال در خصوص اینکه گفته می‌شود قرار است آرم یک شرکت خودرو سازی نیز برای دربی روی پیراهن استقلال حک شود گفت: به طور  کلی اسپانسر باشگاه همراه اول است و با توجه به هماهنگی‌های صورت گرفته قرار است در حوزه تبلیغات پیراهن استقلال یک شرکت خودرو ساز نیز برای بازی دربی آرم شرکت خود را به روی پیراهن آبی پوشان حک کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: استقلال ، باشگاه ، دربی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار