افشارزاده: کرار تافته جدا بافته نیست/ این بازیکن باید در اردو حضور پیدا می کرد

مدیر عامل باشگاه استقلال گفت : کرار باید بداند که تافته جدا بافته نیست و وی می بایست در اردوی تیم حضور پیدا می کرد.

 
 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جاسم کرار هافبک عراقی آبی پوشان به دلیل دریافت نکردن مطالبات خود همانند دیگر بازیکنان ،در محل اردوی استقلال حاضر نشد و ناراحتی خود را با قهر نسبت به این موضوع نشان داد.
 
 بهرام افشارزاده در خصوص این مساله گفت :در هر صورت با توجه به هماهنگی های گرفته قرار بود اوایل هفته آینده ۳۰ درصد مطالبات بازیکنان دیگر و کرار را پرداخت کنیم .از طرفی دیگر تمامی امکانات برای وی تامین شده است و باید کرار در اردوی تیم حاضر می شد و اینگونه کارها و ایجاد حاشیه ها قبل از دربی درست نیست و قرار بود این بازیکن از حواشی دوری کند.
 
وی افزود : حالا با توجه به این و حضور پیدا نکردن کرار در اردو تصمیم ویژه ای را هفته آینده برای وی در نظر خواهیم گرفت.
 
افشارزاده ادامه داد : این طور نیست که هر بازیکنی به دلخواه در تمرینات و اردوها حاضر نشود و کرار هم باید بداند تافته جدابافته نیست.

انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۲۳:۲۰ ۰۶ آبان ۱۳۹۴
من نمیدونم . چرا تو ایران . همه کار و زندگیشون رو.ول کردن . چسبیدن ب این بازیکن غریبه .. ؟؟ اخه مگه نمیبینین این کرار چقد برا تیمش و فوتبال ما دردسر درست کرده ؟؟؟ اخه کرار کیه ؟؟ نقشش تو فوتبال ما چیه ؟؟ چرا استقلال این بازیکن رو ولش نمیکنه ؟؟ مگه توهین هاشو نمیبینه؟؟ مگه نمیبینه این بازیکن غریبه دلش با استقلال و فوتبال ایران نیست ؟؟ مگه نمیبینن بی نظمه . ؟؟؟ باووو ولش کنین این بازیکن رو بره تو. لیگ بی کیفیت کشور خودش،یا کشورهای عربی بازی کنه .. اه
آخرین اخبار