تمرین استقلال پشت درهای بسته انجام شد

تیم فوتبال استقلال تهران برای آماده‌سازی بازیکنان خود تمرینات تیمی خود را پشت درهای بسته آزادی برگزار کرد.

تمرین استقلال پشت درهای بسته انجام شدبه گزارش خبرنگار ورزشی فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم فوتبال استقلال تهران برای آماده‌سازی بازیکنان خود در دیدار برابر بازی بزرگ با پرسپولیس تهران امروز تمرینات خود را پشت درهای بسته برگزار کرد.

این تمرین با حضور 30 نفر از هواداران آبی‌ها در ورزشگاه آزادی برگزار کرد در زمان این تمرین بازیکنان و همچنین خبرنگاران از پشت درهای بسته شاهد این تمرین بودند.

 سجاد شهباززاده در خصوص دیدار روز جمعه گفت: تیم فوتبال استقلال بازی را با نتیجه دو بر صفر پیروز خواهد شد، و دیگر هم تیمی او روز به چشمی معتقد بود پیروز این دیدار هستند و در زیمن بازی حرفشان را می‌زنند.

هواداران پیش‌بینی‌های عجیبی را در خصوص این دیدار با نتایج برد چهار بر صفر ، سه بر هیچ و دو بر یک می‌کردند.

عده‌ای از آن‌ها معتقد هستند، در زمان حضور قلعه‌نویی بازیکنان با جان و دل برای تیم بازی نمی‌کردند و در نتیجه آن نتایج بد را رقم می‌زدند.
خسرو حیدری با همسر خود وارد ورزشگاه نیز شد حراست برخورد بدی با هواداران و خبرنگاران دارد.

بهرام افشارزاده به مدت ده دقیقه در تمرین آبی‌پوشان حضور پیدا کرد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی به گفت‌و‌گو نیز پرداخت.

پرویز مظلومی در خصوص انجام شدن تمرین امروز پشت درهای بسته اظهار کرد: ما این کار را برای خیرو صلاح تیم انجام دادیم و نمی‌خواستیم تاکتیک تیمی‌مان لو برود و تماشاگرانمان  نباید از این موضوع دلخور بشوند و باید برای موفقیت تیم صبر کنند.

افشارزاده: بازیکنان دوتیم باید حرمت نوروزی را حفظ کنند

مدیر عامل تیم فوتبال استقلال تهران امروز در تمرین آبی‌ها حاضر شد و خطاب به بازیکنان امیدوارم در روز جمعه یک دیدار خوب و شرافت مندانه‌ای را در بازی استقلال و پرسپولیس شاهد باشیم و همچنین از هواداران دو تیم می‌خواهم سعی کنند با یک عمل درست و سالم حرمت مرحوم هادی نوروزی را حفظ کنند تا هم روح آن مرحوم شاد بشود و احترام بازیکنان و سرمربی دو تیم و همچنین زمین نیز رعایت شود. 
افشارزاده ادامه داد: ما برای این بازی هرگز کری نمی‌خواینم وسعی می‌کنیم در مستطیل سبز حرفمان را بزنیم و دست پر میدان را ترک کنیم و چون این بازی را تقریبا همه تماشا می‌کنند  نباید جنجال و حاشیه‌ای را از طرف دو تیم ایجاد کنیم زیرا با اعضای تیم در رابطه با همین نکات صحبت‌هایی انجام دادیم.

انتهای پیام/
برچسب ها: تمرین ، استقلال ، حیدری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار