استقلال یا پرسپولیس/ برنده شهرآورد کیست؟

برنده دیدار شهرآورد پایتخت چه رتبه‌ای را در جدول کسب می‌کند.

استقلال یا پرسپولیس/ برنده شهرآورد کیست؟به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، دیدار شهرآورد پایتخت روز جمعه ساعت 15 آغاز می‌شود و برنده دیدار حساس این مسابقه می‌تواند شرایط خود را در جدول بهبود ببخشد.

*استقلال تهران

شاگردان مظلومی که در لیگ پانزدهم موفق عمل کردند هم اکنون در صدر جدول هستند، به مصاف سرخ پوشانی می‌روند که در رده هفتم جدول قرار دارند.

دربی 81 در حالی برگزار می‌شود که از دیدارهای قبلی این دو تیم 24 برد سهم استقلال، 20 برد برای سرخ‌پوشان و 36 دیدار این 2 تیم با تساوی به اتمام رسید.

آبی‌پوشان پایتخت هم اکنون در صدر جدول قرار دارند با برد در شهرآورد تهران می‌توانند 24 امتیازی شوند و صدرنشینی خود را در لیگ پانزدهم تثبیت کنند.

*پرسپولیس

از سویی دیگر شاگردان برانکو ایوانکوویچ که لیگ پانزدهم را ضعیف آغاز کردند روز به روز به شرایط آرمانی خوبی رسیدند و 2 برد متوالی راهی دربی می‌شوند.

سرخ پوشان فرصت دارند تا با کسب پیروزی 21 در شهرآورد پایتخت تا رده سوم صعود کنند. اما تساوی در دیدار بزرگ لیگ برتر هیچ سودی برای 2 تیم ندارد و حتی با پیروزی تیم‌های بالانشین جدول جایگاه این دو تیم دچار لغزش می‌شود.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار