برانکو: هیچ دربی‌ای با دربی تهران قابل مقایسه نیست

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس معتقد است که هیچ دربی‌ای در دنیا با دربی تهران قابل مقایسه نیست.

برانکو: هیچ دربی‌ای با دربی تهران قابل مقایسه نیست
به گزارش خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، برانکو ایوانکوویچ سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری دیدار حساس روز جمعه تیمش مقابل استقلال تهران شرکت کرد.

*هیچ دربی‌ای با دربی تهران قابل مقایسه نیست

برانکو درباره دربی روز جمعه میان دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت: من دربی‌های مختلفی را تجربه کردم. در کشورهای کرواسی، چین و امارات سرمربی گری کردم اما هیچ دربی‌ای مثل دربی تهران نیست. علت این تفاوت این است که مهم نیست که در این دربی دو تیم در جدول چه جایگاهی دارند، همچنین هواداران دو تیم بیشتر از این که مایل باشند تیم‌شان قهرمان شوند دوست دارند در دربی پیروز باشند.

این دربی در مقایسه با دیگر دربی‌ها حساسیت خاص خودش را دارد. ما از هواداران می‌خواهیم که به ورزشگاه بیایند تا با برد در این بازی به همراه آنان به شادی بپردازیم.

وی افزود: تعداد بالای خبرنگاران، نشان می‌دهد که این بازی اهمیت زیادی دارد. استقلال به طور عجیبی سپاهان را در اصفهان شکست داد اما به هر شکل پیروزی در این مسابقه با بقیه بازی‌ها متفاوت است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره احتمال حضور طارمی و مصدومان تیم اظهار کرد: روز بازی تصمیم خواهیم گرفت که طارمی بازی خواهد کرد یا خیر. مایکل اومانیا و بابک حاتمی هم مصدومان این دیدار هستند.

برانکو درباره حضور جوانان در دربی هشتاد و یکم گفت: وجود تجربه در تیم بسیار اهمیت دارد و معمولاً در زمانی که تیم با بحران مواجه می‌شود، بازیکنان باتجربه بهتر تصمیم‌گیری می‌کنند اما بازیکنان جوان روحیه مضاعف به تیم می‌دهند.

 بازیکنان هر دو تیم جوانند و باید منتظر ماند تا ببینیم چه تیمی پیروز خواهد شد.

وی در ادامه اظهار کرد: هر بازی مقررات خاص خودش را دارد، اما نکته مثبت تیم ما این است که نیمکت ذخیره قدرتمندی داریم. ما در برخی بازی‌ها، چند بازیکن اصلی‌مان را در اختیار نداشتیم اما هیچ کمبودی را احساس نکردیم. به هر حال هر کسی که در تیم بازی کند، برای برد می‌جنگد.

*برای ترکیب فردا به تمرین امروز نگاه خواهم کرد

وی در پایان درباره حضور نداشتن هادی نوروزی در دربی 81 گفت: من نبود هادی را احساس می‌کنم، هادی بازیکن کلیدی ما بود، امیدوارم با برد در دربی روح وی را شاد کنیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار