کافه کارآفرینی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

برنامه کافه کارآفرینی با حضور دانشجویان، اساتید و کارآفرینان برتر کشور در حوزه های مختلف در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید قنبری زاده، دبیر اجرایی رویداد کافه کارآفرینی گفت: سیزدهمین دوره برنامه کافه کارآفرینی به همت دانشکده ریاضی و علوم کامپیوتر دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد.

وی افزود: کافه کارآفرینی با هدف اصلی برقراری ارتباط صنعت و دانشگاه تدارک یافته و زمینه مناسبی برای انتقال تجربیات کارآفرینان برتر به دانشجویان جوان، آموزش مفاهیم کارآفرینی، معرفی الگوهای موفق و فرآیند شکل گیری کسب و کارهای نوپا برای دانشجویان رشته های مختلف را فراهم می سازد.

دبیر اجرایی رویداد کافه کارآفرینی با بیانی اینکه این رویداد تاکنون ۱۲ دوره برگزار شده است، تصریح کرد: در این رویداد برنامه داریم شکاف میان صنعت و دانشگاه را بهبود بخشیم و شرایط اشتغال دانشجویان و فارغ التحصیلان را در حوزه های مختلف فراهم کنیم.

قنبری زاده  گفت: بخشی از این رویداد به امر آموزش اختصاص می یابد و برای شرکت کنندگان آموزش کارآفرینی صحیح و به روز ارائه می شود.

وی عنوان کرد: همچنین در این رویداد پانل های تخصصی با حضور کارشناسان برگزار می شود که دانشجویان و شرکت کنندگان می توانند سئوالات خود را از این افراد جویا شوند.


برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.


انتهای پیام/
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.