با برنامه ریزی های انجام شده و تعیین سطح ارتقای دانشجویان طی 4سال آینده، تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه صنعتی امیرکبیر به هزار نفر افزایش می‌یابد.

سید احمد ‌معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیر کبیر در گفتگو با خبرنگار  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: برای داشتن دانشگاهی موفق باید برنامه راهبردی و تفکر راهبردی را سرلوحه موفقیت خود قراردهیم که در این برنامه راهبردی آینده نگری، ‌بلندپروازی، هدایت کننده و جهت دهنده، واضح و قابل فهم، ارزش دهی به ارزش های مشترک، پاسخگویی به تغییرات آینده بیان پیامدهای مثبت و ایجاد هیجان و انگیزه را از ویژگی های برنامه راهبردی است.

وی با بیان اینکه در سال 90 تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه 4 نفر بود، تصریح کرد: در سال جاری تعداد دانشجویان خارجی دانشگاه به 141نفر افزایش یافته است.

رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر اظهار داشت: برنامه های آینده ما در رابطه با ورود دانشجویان خارجی این است که ‌درطی 4سال آینده تعداد دانشجویان خارجی این دانشگاه با یکسری برنامه های کاربردی و پیشنهادی به هزار نفر افزایش می‌یابد.

‌معتمدی خاطرنشان کرد: میزان بودجه عمومی این دانشگاه ‌در سال گذشته 92میلیارد تومان بود و این در حالی است که میزان هزینه های پرسنلی این دانشگاه حدود 98 میلیارد تومان است، بنابراین اگر درآمد اختصاصی وجود نداشته باشد، چرخه فعالیت دانشگاه نخواهد چرخید.



انتهای پیام/

 


اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار