تبریز؛

کشف هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقی

فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی از کشف یک هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر در 9 ماهه نخست امسال خبردر آذربایجان شرقی خبر داد داد که در مقایسه با مدت مشابه سال قبل، افزایش داشته است.

کشف هزار و 170 کیلوگرم مواد مخدر در آذربایجان شرقیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛سردار محسن حسن خانی در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر استان گفت: مبارزه و و پیشگیری اصولی از ترویج مصرف مواد مخدر در جامعه امری ضروری است.

وی افزود: نگرش مفید و کارا در زمینه مبارزه با مواد مخدر داشتن نگاه علمی و پیشگیرانه به این موضوع است و با اقدامات و نگرش صرفا امنیتی و نظامی نمی توان به نتایج مطلوب دست یافت.

وی بر لزوم افزایش فعالیت های فرهنگی و رسانه ای در راستای اجتماعی کردن مبارزه با مواد مخدر و آگاه کردن خانواده ها تاکید کرد.

حسن خانی مبارزه با خرده فروشان مواد مخدر را یکی از مهم ترین اولویت های نیروی انتظامی دانست و ابراز کرد: در 9 ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و 116 مورد پرونده در مراجع قضایی استان در ارتباط با خرده فروشان استان، مطرح و منجر به صدور حکم شده است.

به گفته وی در سایه تلاش های مامورین نیروی انتظامی و با همکاری دستگاه های اطلاعاتی و امنیتی در 9 ماهه نخست امسال بیش از 11 هزار معتاد از سراسر استان جمع آوری شده و تحویل مراکز اقامتی و درمانی و همچنین مرکز ماده 16 شده است.
انتهای پیام/پ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.