محمودی:

فکر نمی‌کنم دربی 81 مساوی شود

کارشناس فوتبال کشورمان گفت: با توجه به عملکرد فنی دو تیم در بازی‌های اخیر و خط حمله قوی بعید است تساوی نتیجه دیدار دو تیم باشد.

کاظم محمودی در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی 81 اظهار کرد: باید عنوان کنم تیم استقلال به خوبی جمع شده است و توانسته نتایج لازم را کسب کند و با توجه به بازی با سپاهان و عملکرد خوب این تیم توانسته به هماهنگی لازم دست یابد.
 
وی در ادامه افزود: در طرف مقابل تیم پرسپولیس نیز رفته رفته به هماهنگی لازم رسیده است و همه خطوط انسجام لازم را به دست آورده است.
 
محمودی ادامه داد: بازی‌های خوب پرسپولیس در خط حمله می‌تواند راهگشای این تیم باشد و با توجه به حضور طارمی می‌توان به دربی روز جمعه امیدوار بود.
 
کارشناس فوتبال کشورمان در خصوص این که آیا دربی به تساوی می‌رسد، گفت: من فکر نمی‌کنم شهرآورد 81 تساوی باشد، زیرا استقلال در کورس قهرمانی بوده و بازی هجومی را به نمایش می‌گذارد و پرسپولیس نیز با همین شرایط به زمین می‌آید و نظر من اگر دو تیم احتیاط را کنار بگذارند می‌توان شاهد یک دربی جذاب بود.
 
وی اضافه کرد: با توجه به حضور شهباززاده، انصاری، کریمی، کرار و قدرت خط حمله دو تیم می‌توان نوید یک بازی خوب را داد.
 
محمودی در مورد این که چه تیمی برنده می‌شود، عنوان کرد: به نظر من، شانس استقلال برای برنده شدن زیاد است اما دربی رده جدولی نمی‌شناسد و هر تیمی که بتواند احتیاط را کنار بگذارد و هجومی به میدان برود، موفق می‌شود.
 
وی یادآور شد: امیدوارم شاهد یک دربی خوب، جذاب و تماشاگرپسند باشیم.


*برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید.

 
انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار