برانکو: از تساوی راضیم/ مظلومی: حق ما برد بود

دربی هشتاد و یکم پایتخت به پایان رسید و در انتها بازی اعضا کادرفنی،بازیکنان و پیشکسوتان دو تیم نظرات خود را پیرامون این دیدار گفتند.

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان؛دربی هشتاد و یکم پایتخت به پایان رسید و در انتها اعضا کادرفنی،بازیکنان و پیشکسوتان دو تیم نظرات خود را پیرامون این دیدار گفتند.


مظلومی: خوشحالم که هواداران پرسپولیس از مساوی تیمشان خوشحال شده‌اند

پرویز مظلومی پس از تساوی سرخابی‌ها اظهار داشت: به هر حال فوتبال است. تیم ما عقب کشید و طبیعی بود پرسپولیس یک گل عقب بود و نیروهای تهاجمی خود را بیشتر کرد. 4 دقیقه وقت اضافه 6 دقیقه شد. در هر صورت بازیکنان ما جانانه بازی کردند. یکی از بازیکنان ما کم تجربگی کرد و می‌توانست توپ را به کناره‌ها ببرد.

وی دامه داد: دنبال این بودیم که نفرات سرزن را اضافه کنیم، میانه زمین را از دست داده بودیم. بازیکنان سرعتی ما متاسفانه خوب تغذیه نشدند و در نیمه دوم می توانستیم به گل دوم برسیم.

مظلومی گفت: ما هم موقعیت داشتیم خوشحالم که تیمم طوری بازی کرد که پرسپولیس‌ها از تساوی خوشحال شدند. بازی خوبی برگزار شد و از هواداران هم تشکر می‌کنم.

داوری کار خود را کرد و خسته نباشید می‌گویم.

معینی: روزی که کرار اخراج شود عید ماست

مسعود معینی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس و استقلال گفت:طبیعت فوتبال همین است. پرسپولیس دائم از کناره‌ها حمله می کرد و توپ را روی دروازه ارسال می‌کرد. در هر صورت به وجود آمدن یک موقعیت در بازی با شرایط مسابقه برای ما حتمی بود. مردم انتظار یک بازی خوب را داشتند و باید از آن‌ها تشکر کرد که به ورزشگاه آمدند. فکر می‌کنم نتیجه تساوی عادلانه بود.

وی در مورد اینکه برای استقلال بد نیست بازی یک بر صفر برده را با تساوی عوض کند خاطرنشان کرد: این طبیعت فوتبال است تراکتورسازی 4 بر 1 از ذوب اهن جلو بود اما بازی 4 بر 4 شد. فوتبال این اتفاقات را دارد.

عضو هیات مدیره استقلال در مورد وضعیت جاسم کرار و اینکه آیا او اخراج شده است تصریح کرد: آن روز که کرار اخراج شود عید ماست. کمیته انضباطی در مورد این بازیکن تصمیم می‌گیرد صد در صد و یا اینکه فکر می‌کنم او دیگر در جمع ما نخواهد بود.

برانکو: قطعا از نتیجه راضی‌ام، چون آخرین ثانیه مساوی کردیم

برانکو ایوانکوویچ پس از تساوی مقابل استقلال اظهار داشت: قبل از هر چیز خوشحال هستم ورزشگاه پُر شد. بازی بود که هر دو تیم تا تمام تلاش خود بازی کردند. با توجه به اینکه هر دو تیم می‌دانستند بازی جوانمردانه‌ای باید به نمایش بگذارند. باید از تماشاگرانی که در ورزشگاه حاضر شدند و تا دقیقه پایانی تشویق کردند تشکر کنم.

وی افزود: به بازیکنان تیمم تبریک می‌گویم که تا ثانیه پایانی کم نیاوردند و توانستیم مساوی شویم. قطعا استحقاق باخت را نداشتیم زیرا تیم برتر میدان بودیم.

سرمربی پرسپولیس در مورد نورالهی تصریح کرد: بین دو نیمه احساس ناراحتی می‌کرد بعد دریافت گل صلاح دیدیم بیشتر صبر نکنیم همین مشکل را با عالیشاه داشتیم که توانش کم شده بود.

وی در مورد مسلمان گفت: قطعا از او راضی هستم، او دیر به تیم ما ملحق شد و با صبوری تمام مدتی را تحمل کرد تا آماده شود با تمریناتی که انجام داد استحقاق شرکت کردن به عنوان بازیکن ثابت را داشت.

برانکو در مورد اینکه آیا از نتیجه بازی راضی است گفت: بله، قطعا وقتی در ثانیه‌های پایانی مساوی می کنید راضی هستید به هر حال متاسفانعه 2 امکتیاز را از دست دادیم

وی در مورد درخشش سیدمهدی رحمتی خاطرنشان کرد: قطعا او عملکرد بسیار خوبی داشت. هشدار داده بودیم او بازیکن کلیدی برای تیمش بود.

نجف‌نژاد: استقلال باید برنده می‌شد

مقداد نجف‌نژاد پس از تساوی در دربی 81 پایتخت اظهار داشت: بازی خوبی را شاهد بودیم که متاسفانه در لحظات آخر مساوی شد.

وی عنوان کرد: به نظرم استقلال استحقاق پیروزی را داشت و باید برنده می‌شد اما تن به تساوی داد.

فردوسی‌پور: دربی 81 تماشاگرپسند بود

عادل فردوسی‌پور گزارشگر دربی 81 در خصوص این مسابقه عنوان کرد: بازی خوب و تماشاگرپسندی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم. به نظرم بازی امروز جذاب بود.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا نتیجه عادلانه بود یا خیر، گفت: من نمی‌توانم در این خصوص نظر بدهم و دیگران باید بگویند.

طاهری: حق پرسپولیس امروز برد بود

دربی 81 در حالی امروز جمعه برگزار شد که در پایان این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید.

علی اکبر طاهری مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: به نظرم یکی از دربی‌های قشنگی بود که من در طول این مدت دیدم.

وی در ادامه افزود: پرسپولیس امروز خیلی خوب بازی کرد و حقش برد در این بازی بود و با مساوی به حداقل حق‌مان رسیدیم.

طاهری درباره اینکه آیا پرسپولیس در نیم‌فصل تقویت می‌شود، گفت: ان‌شاءالله پرسپولیس را در نیم فصل تقویت خواهیم کرد.

پنجعلی: حق پرسپولیس برد بود

محمد پنجعلی در پایان دربی 81 که با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی قشنگی بود و فکر می‌کنم یکی از بهترین دربی‌های چند وقت اخیر بود.

وی ادامه داد: به عقیده من در این مسابقه حق پرسپولیس برد بود چرا که بسیار بهتر بازی کرد و از نظر فنی برتر از حریف بود و واقعا دست و پای بازیکنان را می‌بوسم چرا که از جان مایه گذاشتند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: پرسپولیس در این مسابقه خیلی خوب بازی کرد و واقعا یک تیم بود. ضمن اینکه بازیکنان دوندگی خیلی خوبی هم داشتند و با تمام توان بازی کردند. به هر حال فوتبال همین است و نباید بار روانی این مسابقه را فراموش کنیم.

پنجعلی گفت: پرسپولیس موقعیت‌های خیلی خوبی داشت و چند توپ تک به تک را هم از دست داد البته رحمتی خیلی خوب بازی کرد و عملکرد قابل توجهی داشت.

مسلمان: رحمتی نبود با 3-4 گل استقلال را شکست می‌دادیم

محسن مسلمان پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: اگر رحمتی درون دروازه آبی‌پوشان قرار نداشت ما قطعا با 3-4 گل مقابل آبی‌پوشان به پیروزی می‌رسیدیم.

وی با اشاره به گل که در ثانیه‌های پایانی به ثمر رساندند گفت: خدا را شکر توانستیم به تساوی برسیم به هر حال فوتبال 90 دقیقه است. بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه استقلالی‌ها به وقت اضافه اعلام شده معترض هستند، گفت: به نظرم فوتبال قوانینی دارد و 4 دقیقه هم درست بود.

وی در مورد قضاوت داور گفت: من در مورد داوری نظری نمی دهم به هر حال داور قضاوت خود را انجام داد.

رضاییان: استقلالی‌ها خدا را شکر کنند که بازی مساوی شد

رامین رضاییان پس از پایان دربی 81 در جمع خبرنگاران گفت: بازی زیبایی را شاهد بودیم و فکر می‌کنم یکی از بهترین دربی‌هایی بود که من آن را تجربه کردم.

وی افزود: در هر دو نیمه مخصوصا نیمه اول خیلی بهتر از استقلال بازی کردیم و می‌توانستیم کار آنها را در همان چند دقیقه ابتدایی بازی تمام کنیم اما قانون می‌گوید وقتی گل نزنی، گل می‌خوری. خدا را شکر که ما این بازی را نباختیم و توانستیم در لحظات پایانی گل مساوی را به ثمر برسانیم تا شرمنده هواداران‌مان نشویم.

بازیکن تیم پرسپولیس درباره اعتراضش به داور نیز گفت: حنیف در محوطه جریمه استقلال من را شارژ کرد و دوربین تلویزیونی به طور شفاف این صحنه را نشان خواهد تا کارشناسان بهتر اظهارنظر کنند، به خاطر همین بود که من عصبانی شدم.

رضاییان درباره اینکه استقلالی‌ها گفته‌اند داور نباید 4 دقیقه وقت اضافه اعلام می‌کرد، گفت: به نظر من وقت اضافه بیشتر از 4 دقیقه بود، استقلالی‌ها الان خیلی باید خوشحال باشند که بازی مساوی شده است و خدا را شکر کنند که نباخته‌اند، ضمن اینکه محسن ترکی همه صحنه‌های 50-50 را به نفع استقلال سوت زد.


نورمحمدی: باید در نیمه اول کار را تمام می‌کردیم

رضا نورمحمدی پس از تساوی یک بر یک مقابل استقلال در دربی 81 اظهار داشت: متاسفانه ما باز هم از موقعیت‌هایمان استفاده نکردیم. می‌توانستیم در همان نیمه اول کار را تمام کنیم اما خدا را شکر که در دقایق آخر گل مساوی را زدیم.

وی در مورد برخورد با رحمتی و مصدومیت او گفت: یک برخورد بود و اگر مصدومیت رحمتی شدید بود که نمی‌توانست ادامه دهد.

مدافع پرسپولیس عنوان کرد: نتیجه عادلانه نبود. ما دراین مسابقه با رحمتی مساوی کردیم نه استقلال. حقمان برد بود. توپ‌هایی که رحمتی گرفت کار هر گلری نبود.

نورمحمدی با اشاره به اینکه بازی کاملا یک‌طرفه بود گفت: متاسفانه ما همیشه همانند بازی‌های قبلی موقعیت‌های خود را گل نمی‌کنیم. در مجموع حرکت تیمی ما عالی بود و باید دست تک تک بازیکنانمان را ببوسم. وقتی که گل خوردیم تلاشمان دو چندان شد.

وی در مورد داوری هم گفت: در مجموع عملکرد محسن ترکی خوب بود.


نوراللهی: مزد زحماتمان را گرفتیم

احمد نوراللهی پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال اظهار داشت: ما مزد زحمات خود را گرفتیم و خوشحالم که بازی با تساوی به پایان رسید.

وی در مورد قضاوت داور تصریح کرد: من نباید در مورد داوری صحبت کنم ما بازی خوبی انجام دادیم و خدا را شکر که در پایان هم توانستیم به گل برسیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد اینکه در نیمه دوم پرسپولیس کاملا تهاجمی بازی کرد خاطرنشان کرد: خدا را شکر می‌کنم که بازی هجومی انجام دادیم. در مجموع بازی زیبایی را شاهد بودیم که خوشبختانه با تساوی به پایان رسید.

کامیابی‌نیا: نمی‌دانم داور چقدر وقت اضافه گرفت

کمال کامیابی‌نیا در پایان دربی 81 که با تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد در مورد این مسابقه اظهار داشت: آنهایی که این بازی را دیدند بدون شک لذت بردند. ما موقعیت‌های زیادی داشتیم که نتوانستیم از همه آنها استفاده کنیم اما خدا را شکر در آخرین لحظه گل تساوی را به ثمر رساندیم.

وی ادامه داد: بازیکنان که آخرین لحظه تلاش کردند و جنگنده بازی کردند و توانستند در پایان به هدف خود برسند. داوری مسابقه خوب بود و مشکلی نداشت چون من در شرایط مسابقه قرار داشتم ندیدم که وی چقدر وقت اضافه گرفت.

بازیکن تیم پرسپولیس خاطرنشان کرد:نتیجه بازی عادلانه نبود. چرا که 3 موقعیت گل خوب عالیشاه داشت و چند موقعیت را هم نوراللهی از دست داد. به عقیده من ما باید در این مسابقه پیروز می‌شدیم که اینگونه نشد.

بنگر: اگر استقلال صدر جدول است پرسپولیس راحت قهرمان می‌شود

محسن بنگر پس از تساوی یک بر یک دربی 81 گفت: بازی خوبی بود و توپ بیشتر دست ما بود اما متأسفانه روی یک اشتباه گل خوردیم.

وی ادامه داد: خدا پدر و مادر رحمتی را بیامرزد اگر او نبود استقلال 4، 5 گل می‌خورد. رحمتی از یک فاجعه جلوگیری کرد.

مدافع پرسپولیس تصریح کرد: اگر استقلال در صدر جدول است ما می‌توانیم راحت قهرمان شویم. 90 دقیقه بازی دست ما بود و خدا را شکر که باز هم نباختیم.

بنگر درباره داور مسابقه گفت: در یکی، دو صحنه داور می‌توانست به بازیکنان استقلال کارت زرد بدهد اما نداد اما در مجموع قضاوت خوب بود. رحمتی هم چند دقیقه روی زمین افتاده بود و باید وقت اضافه می‌گرفت.

عالیشاه: متعجب شدم چطور رحمتی توپم را گرفت

امید عالیشاه پس از تساوی یک بر یک دربی 81 گفت: هر گلری بود توپی که من زدم می‌خوابید و گل می‌خورد. من ماندم که چطور رحمتی توپ من را گرفت.

وی ادامه داد: از اینکه چطور رحمتی توپم را گرفت تعجب کردم و گفتم که توپم گل شده است. رحمتی دربی را مساوی کرد و گر نه می‌توانستیم برنده باشیم.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس درباره ناراحتی‌اش از تعویض گفت : دوست داشتم بمانم و به تیم کمک کنم اما تابع سرمربی هستم.


قنبرپور: روی غافلگیری از استقلال گل خوردیم

مصطفی قنبرپور پس از تساوی یک بر یک پرسپولیس مقابل استقلال خاطرنشان کرد: ابتدا از تماشاگران تشکر می‌کنم که تا دقیقه 90 تیم را تشویق کردند ما سراسر حمله بودیم و چندین موقعیت را متأسفانه از دست دادیم.

وی ادامه داد: بازیکنان به علت اینکه تمرکز لازم را نداشتند نتوانستند از فرصت‌های به دست آمده استفاده کنند اما 90 دقیقه با غیرت و تعصب بازی کردند که در پایان توانستند به گل برسند.

دستیار برانکو خاطرنشان کرد: در بین این دو نیمه برانکو صحبت‌هایی انجام داد البته ما غافلگیر شدیم و گلی از استقلال دریافت کردیم پس از گل توپ و میدان در اختیار ما بود البته از درخشش مهدی رحمتی نباید بگذریم. او چندین موقعیت بسیار خوبی را از ما گرفت.

قنبرپور در مورد اینکه طاهری در حضور در رختکن به بازیکنان چه چیزی گفت، خاطرنشان کرد: به بازیکنان خسته نباشید گفت و صحبت‌هایی را با او مطرح کرد.

وی در مورد اینکه استقلالی‌ها به وقت اضافه گرفته شده معترض هستند، تأکید کرد: قضاوت در این باره را باید به کسانی بسپاریم که اهل فن هستند. من نمی‌توانم نظر شخصی خود را بدهم البته معتقدم که او عادلانه سوت زد.

برهانی: با تجربه بودیم دربی را می‌بردیم

آرش برهانی پس از تساوی یک بر یک مقابل پرسپولیس اظهار داشت: متاسفم که مساوی شد. ما باید به هر شکلی که بود بازی را می‌بردیم اما در نهایت امتیازها تقسیم شد. اگر یک مقدار با تجربه بودیم به پیروزی می‌رسیدیم.

وی ادامه داد: دو تیم بازی خوبی را انجام دادند و تماشاگران هم در باران یک مسابقه خوب را تماشا کردند. این بازی برای ما تمام شده و باید به مسابقات مهم آینده فکر کنیم.

مهاجم استقلال در مورد قضاوت محسن ترکی گفت: او داوری خوبی را انجام داد اما فکر می‌کنم یک دقیقه وقت‌های اضافی را بیشتر گرفت.

چشمی: پرسپولیسی‌ها از فرصت آخر استفاده کردند

دربی 81 در حالی امروز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که در پایان این دیدار روزبه چشمی بازیکن تیم استقلال اظهار داشت: بازی خوبی بود. تیم استقلال یک بر صفر تا دقایق پایانی جلو بود اما روی توپ آخر بی‌دقتی کردیم. پرسپولیس هم از فرصت استفاده کرد و به گل رسید.

وی در ادامه افزود: مدافعان ما همه توپ‌ها را دفع کردند اما توپ آخر با بدشانسی روبرو شدیم و آنهم پرسپولیسی‌ها از فرصت استفاده کردند و به گل تبدیل کردند. دربی بعدی ان‌شاءالله جبران می‌کنیم. امروز فقط شرمنده هواداران شدیم.

چشمی در پاسخ به این سوال که در مورد داوری چه نظری دارید، گفت: ترکی وقت زیادی برای استقلالی‌ها گرفت. به نظرم ما باید برنده این دیدار می‌شدیم.

علیپور: حقمان برد بود

علی علیپور در خصوص تساوی یک بر یک در دربی 81 اظهار داشت: در این بازی حقمان برد بود و باید هر طور شده پیروز می‌شدیم. بعد از گلی که خوردیم تمام تلاشمان را انجام دادیم و در دقایق آخر به حداقل حقمان رسیدیم.

وی ادامه داد: ما می‌توانستیم در دو نیمه اول دو گل بزنیم اما نشد. حداقل حق ما بود که در این مسابقه بازنده نشدیم.

مهاجم پرسپولیس در مورد وقت‌های اضافه عنوان کرد: وقت اضافه به دلیل این بود که رحمتی به زمین افتاده بود.


خوردبین: حق پرسپولیس امروز برد بود

دربی 81 در حالی امروز در ورزشگاه آزادی برگزار و با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که محمود خوردبین سرپرست تیم پرسپولیس در پایان این دیدار اظهار داشت: حق ما امروز برد بود چرا که بازیکنان تیم امروز خیلی خوب بازی کردند اما به هر حال اینطوری شد که با نتیجه مساوی بازی به پایان رسید.

وی در پاسخ به این سؤال که برخی مدعی هستند پرسپولیس 30 دقیقه دفاع کرد، آیا شما نیز با این موضوع موافق هستید یا خیر، گفت: اصلا پرسپولیس دفاع نکرد.

یزدانی:نداشتن مالکیت توپ در عمق و عرض زمین، مشکل استقلال بود

دربی 81 در حالی امروز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که داریوش یزدانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در صحبت‌های خود، اظهار داشت: سیستم اتخاذ شده از سوى مظلومى خط هافبک پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود و راه برقرارى ارتباط با طارمى در نیمه اول بخوبى قطع شده بود و تعادل تیم در سازمان دفاعى زیاد خوب نبود؛ مشکل بزرگ استقلال زمانى شروع شد که این تیم صاحب توپ بود و توان توسعه و گسترش بازى یا همان مالکیت توپ در عرض و عمق زمین را نداشت.

وی در ادامه افزود: استقلال با توجه به اینکه توان برترى را داشت، اما از راههاى رسیدن به دروازه پرسپولیس کاسته می‌شد و انتظار مى رفت که با توجه به باز بودن خط دفاعى پرسپولیس بخصوص فضاى پشت سر مدافع راست پرسپولیس بهره لازم برده شود که این اتفاق رخ نداد.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه عنوان کرد: پرسپولیسی‌ها با توسعه بازى در عرض و بازى گرفتن از مدافعین کنارى که در این فصل با برانکو بخوبى این کار را انجام مى دهند از فشار استقلال کاست و بازى را به تعادل کشیدند و در پى غفلت مدافع راست استقلال صاحب موقعیت بسیار خوبى براى گلزنى نیز شدند.

یزدانی در ادامه صحبت‌های خود، گفت: نیمه دوم استقلال با بهره گرفتن از بازى در عرض نهایتا به گل رسید و چنانچه فخرالدینى عملکرد بهترى در فاز حمله از خود نشان مى داد مى‌توانست استقلال را صاحب موقعیت‌هاى بیشترى کند. در حالیکه با توجه به باز بودن خط دفاع پرسپولیس انتظار استفاده بهتر از فضاى پشت سر مدافعین این تیم بخصوص مدافع راست این تیم مى رفت مظلومى با جایگزین کردن یک مدافع بجاى مهاجم ناخواسته تیم را تحت فشار حریف قرار داد که با تعداد نفرات بیشترى در حمله شرکت مى‌کردند و نهایتا به گل رسیدند.

بازیکنان هر دو تیم تلاش بسیار خوبى از خود نشان دادند و پیام آور روزهاى بهترى براى هواداران‌شان در این فصل بودند.

بنگستون: از گلزنی در دربی خوشحالم

جری بنگستون در پایان دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و پرسپولیس با نتیجه یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت: بازی خیلی خوبی انجام دادیم و خوشحالم که توانستم در این بازی حساس برای تیمم گلزنی کنم.

وی ادامه داد: بازی مهمی بود و جلوی چشمان تماشاگران پرشور انجام شد. خیلی خوشحالم که توانستم با گلزنی‌ام هوادارن پرسپولیس را خوشحال کنم.

صالح: بیرون از زمین فوتبال می‌خواستند نتیجه تساوی شود

دربی 81 در حالی امروز با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید که مجید صالح مربی تیم استقلال در پایان این دیدار اظهار داشت: در این چند سالی که در خدمت مجموعه بودم تنها روی گلی که زده می‌شد و هواداران پس از آن شادی می‌کردند و بازیکنان روی سر و کله همدیگر می‌پریدند خوشحالی را می‌دیدم. احساس می‌کنم و می‌گویم و به کسی نیز اشاره نمی‌کنم. بیرون از زمین فوتبال می‌خواستند این بازی مساوی شود.

وی در پاسخ به این سوال که نظر شما در مورد داوری چیست،‌گفت: در مورد داوری حرفی نمی‌زنم فقط یک بار دیگر می‌گویم بیرون از زمین فوتبال می‌خواستند این بازی مساوی تمام شود.

ابراهیمی: اگر زرنگ بودیم پیروز می‌شدیم

امید ابراهیمی در پایان دربی 81 با نتیجه تساوی یک بر یک خاتمه پیدا کرد، اظهار داشت:‌بازی خیلی خوبی بود و هر دو تیم موقعیت‌های خوبی داشتند و فکر می‌کنم مردمی که این مسابقه را تماشا کردند از دیدن آن لذت بردند.

وی ادامه داد: ما چون از حریف پیش بودیم، ناخودآگاه کمی عقب‌نشینی کردیم که البته کار درستی هم نبود، پس از آن پرسپولیسی‌ها رو به پاس‌های بلند آوردند و موقعیت‌هایی هم ایجاد کردند.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم چهار دقیقه وقت اضافه درست نبود، ضمن اینکه داور در نیمه اول می‌توانست یک پنالتی هم به سود استقلال بگیرد. در نیمه اول داخل محوطه جریمه پرسپولیس روی من خطا شد، اما داور جایگیری خوبی نداشت و صحنه را دقیق ندید.

بازیکن تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه کسی به ما نگفته بود که این بازی باید مساوی شود، ادامه داد: هر دو تیم برای امتیازگیری به زمین آمده بودند اما بازی مساوی شد، فکر می‌کنم اگر ما کمی زرنگتر بودیم می‌توانستیم در این مسابقه به پیروزی برسیم.


انتهای پیام




اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۳ ۰۸ آبان ۱۳۹۴
برد حق پرسپولیس بود ولی با بازی خوب رحمتی بهش نرسید اقای صالح حاشیه درست نکن هیچ بیرون زمینی در کار نبود برو خدا را شکر کن رحمتی جلو باخت را گرفت و گرنه بجای 6 تایی 7 تایی میشدین