سمنان؛

برگزاری مسابقه پیامکی دل نوشته هایی به رئیس جمهور

در آستانه سفر رییس جمهوری به استان سمنان، مسابقه پیامکی حرف ها و دلنوشته های مردمی به ، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران برگزار می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان از برگزاری مسابقه پیامکی دل نوشته هایی به رئیس جمهور در آستانه سفر هیئت دولت به استان سمنان خبر داد. 
 
 ایرج کارخایی درباره نحوه برگزاری این مسابقه پیامکی، توضیح داد: در آستانه سفر رییس جمهوری و کاروان تدبیر و امید به استان سمنان، مسابقه پیامکی حرف ها و دلنوشته های مردمی در پیامی کوتاه، اما سرشار از ارادت و محبت به فرزند استان، دکتر حسن روحانی رییس جمهوری ایران ارائه می شود. 
 
وی با بیان اینکه حضور در این مسابقه پیامکی محدودیت سنی ندارد، افزود: این مسابقه در سه بخش متن کوتاه، دو بیتی و شعر کوتاه برگزار می شود.

 مدیرکل روابط عمومی استانداری سمنان، با اشاره به اینکه مهلت ارسال پیامک به این مسابقه سی ام آبان ماه است، ادامه داد: در این مسابقه آثار ارسالی باید توسط فرد نوشته یا سروده شده باشد و به صورت فارسی پیامک شود و در پایان پیامک نام و نام خانوادگی، سن و محل سکونت قید شود.
کارخایی افزود: شماره پیامک حضور در این مسابقه ۵۰۰۰۲۰۳۹ است و همه پیامک های برگزیده، در مجموعه کتابی منتشر و از برگزیدگان با اهدای جوائز ویژه تقدیر می شود. 

رئیس جمهوری ایران اسلامی به همراه هیئت دولت در ادامه سفرهای استانی، 18تا 20 آبان‌ماه میهمان استان سمنان خواهند بود.

انتهای پیام/ی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.