سمنان؛

برنامه ریزی برای میزبانی اولین شخص دولت در سمنان

پنجمین شورای اداری فرمانداری سمنان با موضوع برنامه ریزی سفر ریاست جمهور و کاروان تدبیر و امید برگزار شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سمنان پنجمین شورای اداری فرمانداری سمنان با موضوع برنامه ریزی سفر ریاست جمهور و کاروان تدبیر و امید با حضور منوچهر صادقی ،سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای استانداری و معاونین و روسای دستگاه های اجرایی برگزار شد.

سید عباس دانایی با اشاره به حساسیت بیست و چهارمین سفر استانی هیئت دولت گفت : با توجه به اینکه این سفر اولین سفر دولت یازدهم بعد از تصویب سند برجام است از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

فرماندار سمنان در خصوص ساماندهی نامه ها و مطالبات مردمی در قالب سامانه سامد، خاطر نشان کرد : سامانه اطلاع رسانی و پاسخ گویی مردمی در همه ی استان های کشور ظرف 48 ساعت قبل و بعد ا ز سفر هیئت دولت برقرار می شود.

وی گفت : ارتباط بین مردم و دولت از حیث پرسشگری و پاسخگویی باید به نحو شایسته انجام گیرد که سامانه ۱۱۱ مرکز ارتباطات مردمی نهاد ریاست جمهوری، روش جدید استفاده از تجهیزات الکترونیک با به کارگیری 800 نیرو در سمنان برای برقراری ارتباط بین دولت و مردم انجام می شود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال فرزند خلف استان سمنان افزود : محل دیدار مردمی در شهرستان سمنان بعد از مراسم استقبال در استادیوم ورزشی تختی سمنان صورت خواهد گرفت.

منوچهر صادقی با تشریح جایگاه اقتصادی کشور در شرایط تحریم افزود: خوشبختانه در یک سال گذشته موفق به کلنگ زنی 881 طرح بااعتبار 460 میلیارد تومان و تخصیص تسهیلات بیش از 1000 میلیاردی از سوی بانک ها بودیم که در روند رشد اقتصادی استان سهم به سزایی داشت.

سرپرست معاونت امور اقتصادی استانداری سمنان،جذب اعتبارات پروژه های استانی و تبدیل همگرایی توسعه وجذب و مشارکت سرمایه گذاران استانی به ویژه افراد مقیم خارج از کشور را از جمله مهمترین دستاورد بیست و چهارمین سفر کابینه دولت یازدهم دانست.

وی به لزوم شناسایی پتانسیل های استان و حرکت به سمت بازار های منطقه ای و بین المللی اشاره کرد و گفت : سفر دکتر روحانی به سمنان این فرصت را فراهم می کند تا روابط اقتصادی خود را در حوزه جهانی گسترش و روزآمد کنیم.

برای آگاهی از آخرین اخبار و پیوستن به کانال تلگرامی باشگاه خبرنگاران جوان اینجا کلیک کنید. 

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.