ساری ؛

مازنی ها شکوه همدلی و همیاری ملت و دولت را متجلی می سازند

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران از آحاد مردم برای استقبال از رئیس جمهوری و هیات دولت دعوت کردند و گفتند :مازنی ها شکوه همدلی و همیاری ملت و دولت را متجلی می سازند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، ربیع فلاح و آیت الله نورالله طبرسی در آستانه سفر رئیس جمهور و کاروان تدبیر و امید به مازندران در پیام مشترکی از مردم برای استقبال از سفر استانی دولت و حضور در سرسرای ورزشی شهید متقی ساری محل سخنرانی دکتر روحانی دعوت کردند.

آنان در این پیام مشترک گفتند: پاییز طبیعت با حضور مردی از جنس عقلانیت، تدبیر و امید در سرزمین علویان و موطن سرداران شهید، به بهار شکفتن بدل می شود و کاروان خدمت و تلاش، مژده آبادانی را یا خود همراه می آورد و سرزمین تشیع و پناهگاه آل الله ( ع ) با قدوم رئیس جمهوری محبوب نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، روحانی مجاهد و خردمند، حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن روحانی، آکنده از نشاط و امید خواهد شد.

مردم مازندران که نخستین نوید گر پیروزی دکتر حسن روحانی در حماسه سیاسی سال 92، انتخابات ریاست جمهوری بودند در سال همدلی و همزبانی دولت و ملت با استقبال بی نظیر از رئیس جمهوری محترم و کاروان تدبیر و امید، شکوه همدلی و همیاری ملت و دولت را متجلی می سازند.

آنان از آحاد مردم شهید پرور و ولایتمدار مازندران و اقشار مختلف، اساتید، معلمان، دانشگاهیان، فرهنگیان، کشاورزان، اصناف و بازاریان، روحانیون، شهروندان ، روستاییان و خانواده های معظم شهدا و جانبازان، برای حضور در مراسم استقبال از ریاست جمهوری اسلامی ایران و کاروان تدبیر و امید،دعوت کردند.

استاندار و نماینده ولی فقیه در مازندران تصریح کردند: مردم با حضور گسترده و پرشور خود، علاوه بر اینکه دولت تدبیر و امید و تشنگان خدمت و تلاش را در پیگیری مجدانه سیاست ها و برنامه های سازندگی و عمران کشور دلگرمی و امید ببخشند ، جلوه ای ممتاز از رابطه صمیمیانه و گرم مردم و مسئولان را نیز به رخِ بدخواهان نظام اسلامی بکشند.


انتهای پیام/گ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.