روشن: داوری خوب نه، عالی بود

حسن روشن معتقد است داوری دربی نه تنها اشکال نداشت، بلکه عالی بود.

روشن: داوری خوب نه، عالی بود

حسن روشن پیشکسوت باشگاه استقلال تهران در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص دربی گفت: این بازی یکی از بهترین بازی‌های دربی بود به خصوص این که هیچ بازیکن خارجی به جز بنگستون که به ناچار وارد زمین شد، در داخل حضور نداشت و بهای بیشتری به جوانان داده شد. به نظرم باید به جوانان توجه بیشتری شود و اگر قرار است بازیکن خارجی حضور داشته باشد، باید خیلی خوب باشد.

وی در خصوص داوری بازی هم گفت: داوری بد نبوده، نه این که اشکالی نداشته باشد اگر بازی‌های اروپایی هم نگاه کنید می‌بینید که به دلایل مختلف زمان بازی طولانی می‌شود و اجازه بازی داده می‌شود، به نظرم این حرف‌ها که در خصوص اضافه گرفتن زمان زده می‌شود، بهانه است.

بدون شک ستاره بازی تیم استقلال مهدی رحمتی بود و اگر برخوردی در اواخر بازی پیش نمی‌آمد، داور زمان بیشتری نمی‌گرفت و فکر می‌کنم اعتراض صالح هم به همین دلیل است. باز هم می‌گویم داوری بازی خوب نبوده بلکه عالی بوده است.

روشن در خصوص نحوه بازی استقلال گفت: استقلال خیلی زود وارد فاز دفاعی شد و زمانی که بازی روال عادی داشت، یک تعویض بی‌خود صورت گرفت. در ابتدا استقلالی‌ها سرتر بودند ولی افت زیادی داشتند.

پیشکسوت استقلال در خصوص جدایی کرار هم گفت: دو سال است که می‌گوییم کرار را اخراج کنند ولی این کار را نمی‌کردند. هرچقدر هم که پول وارد باشگاه می‌شد، ابتدا به کرار پرداخت می‌شد.

حسن روشن در انتها در خصوص این که آیا استقلال ضعف بازیکنی دارد یا خیر، اظهار داشت: تیم جوان است و باید روی آن کار شود و سعی شود تا دروغ‌های مالی را کم کنند تا تیم نتیجه بگیرد. خارج از این مسائل استقلال تیم بزرگی است و شهرت و احترام زیادی دارد و باید تلاش شود تا این تیم نتیجه بگیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها: دربی ، استقلال ، پرسپولیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار