یاسوج ؛

787 کیلوگرم تریاک در کهگیلویه و بویراحمد کشف شد

فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد از کشف و ضبط 787 کیلوگرم ماده مخدر از نوع تریاک در این استان در 24 ساعت گذشته و در قالب چهار عملیات پلیسی جداگانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استانهای باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج ، سردار غلامعباس غلامزاده افزود: در این چهار عملیات پلیسی 9 نفر از عناصر اصلی تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در استان دستگیر شدند.

وی بیان کرد: در این عملیات ها شش دستگاه خودروی سبک حامل مواد مخدر نیز توقیف شد.

غلامزاده اظهار کرد: یکی از کشفیات عمده مواد مخدر در این چهار عملیات پلیسی جداگانه مربوط به محموله 704 کیلوگرمی تریاک بود که ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد موفق به کشف آن از یک دستگاه کامیون فوتون شدند.

وی عنوان کرد: راننده کامیون قصد حمل این میزان تریاک از طریق جاده های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد به استان های مرکزی کشور را داشت.

غلامزاده بدون اشاره به آمار، ابراز داشت: میزان کشفیات انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد از ابتدای امسال تاکنون نسبت به مدت مشابه پارسال 30 درصد افزایش داشته است.

وی افزود: در این مدت میزان دستگیری قاچاقچیان و توزیع کنندگان انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد نیز 14 درصد رشد نشان می دهد.

غلامزاده گفت: از اوایل سال جاری تاکنون 40 باند تهیه و توزیع انواع مواد مخدر در کهگیلویه و بویراحمد متلاشی و 148 دستگاه خودروی سبک و سنگین نیز از قاچاقچیان توقیف و روانه پارکینگ شده است.

انتهای پیام/ز
برچسب ها: تریاک ، مواد مخدر ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.